ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بودجه سال 99 سازمان فناوری اطلاعات مصوب شد

| سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۸، ۰۵:۱۱ ب.ظ | ۰ نظر

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اعلام کرد که با هدف‌گذاری‌های انجام‌شده با وجود تحریم‌های اعمال‌شده، صنعت فناوری اطلاعات نرخ رشد مثبتی داشته است.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مجمع عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران جهت ارائه بودجه سال‌ ۱۳۹۹ در ساختمان کلاه‌فرنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور نمایندگان سازمان برنامه‌وبودجه کشور، سازمان اداری و استخدامی کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت صنعت معدن و تجارت تشکیل شد.

در این جلسه که به ریاست سیروس موثقی معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی برگزار شد، کلیات بودجه سازمان مورد بررسی اعضای مجمع عمومی قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه امیر ناظمی معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات خلاصه‌ای از برنامه‌های سال ۱۳۹۹ سازمان با محوریت مدیریت شبکه ملی اطلاعات، توسعه امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات و توسعه زیرساخت دولت الکترونیک و توسعه و توانمندسازی کسب‌وکارهای فناوری اطلاعات ارائه و شاخص‌های خدمات مرتبط را تشریح کرد.

در ادامه، نایب‌رئیس جلسه ضمن تشکر از زحمات مجموعه سازمان فناوری اطلاعات در تدوین و ارائه برنامه‌ها، نقش فناوری اطلاعات را در آینده بخش ICT بسیار مهم و مؤثر ارزیابی کرد و گفت: علیرغم رکود اقتصادی در سنوات گذشته به دلیل تحریم‌های اعمال‌شده، صنعت فناوری اطلاعات باهدف گذاری‌های انجام‌شده توانسته است نرخ رشد مثبتی داشته باشد.

موثقی افزود: در همین راستا و به‌ منظور تحقق اهداف موردنظر در حوزه فناوری اطلاعات در پایان برنامه ششم توسعه، سازمان می‌بایست به نحوی برنامه‌ریزی کند که نقش سایر دستگاه‌های اجرایی تابع نیز به‌صورت شفاف و صریح بیان و در جلسات آتی مجمع عمومی سازمان ارائه شود.

در پایان جلسه کلیات بودجه پیشنهادی سال ۱۳۹۹ سازمان فناوری اطلاعات مورد تصویب اعضای مجمع عمومی قرار گرفت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">