ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بورس الکترونیکی در راه است

| دوشنبه, ۷ آبان ۱۳۸۶، ۰۳:۲۶ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر فناوری اطلاعات سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: زیرساختهای لازم برای راه‌اندازی بورس الکترونیک در کشور در حال آماده‌سازی است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، "فرامرز فتح نژاد" افزود: در حاشیه برگزاری دومین همایش تجارت الکترونیک و تجارت جهانی، مذاکراتی برای ایجاد زیرساخت‌های لازم با وزارت بازرگانی و بانک‌ها جهت راه‌اندازی بورس الکترونیک در آینده نزدیک انجام شد.

وی اظهار داشت: در گفت وگو با مدیران بانک‌ها در خصوص مشکلات دریافت و پرداخت الکترونیکی بحث و تبادل نظر شد که خوشبختانه مدیران بانک‌ها موافقت خود را برای ارایه آخرین خدمات خود به سازمان بورس اعلام کردند.

وی، به پیگیری‌های صورت گرفته برای اخذ مجوز ارایه گواهی الکترونیکی از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار اشاره کرد و گفت: قرار است مسئولان وزارت بازرگانی در آینده نزدیک نظر نهایی خود را در این خصوص اعلام کنند.

وی ادامه داد: سازمان بورس و اوراق بهادار درخواستی را به وزارت بازرگانی ارایه داده است تا این سازمان به عنوان یک "مرکز میانی" بتواند گواهی الکترونیکی صادر کند.

مدیر فناوری اطلاعات سازمان بورس و اوراق بهادار در مورد دومین همایش تجارت الکترونیک و تجارت جهانی، گفت: در حاشیه برگزاری این همایش سخنرانی ها و کارگاه‌های آموزشی خوبی در خصوص مدیریت امنیت شبکه برگزار شد.

وی اظهار داشت: در این همایش سخنرانانی از انگلیس، آمریکا، مالزی و ایران گزارش‌هایی درباره ابعاد مختلف تجارت الکترونیک، امضای الکترونیک و نحوه دریافت و پرداخت وجوه و غیره ارایه کردند.

فتح نژاد به استقبال گسترده بازدیدکنندگان از غرفه سازمان بورس و اوراق بهادر اشاره کرد و گفت: در این غرفه نمایی از شبکه‌های کدال و سمپا، نحوه نظارت مکانیزه و ثبت نام برای آزمون‌های مقدماتی معاملات و نحوه گزارشگری تخلفات و شکایات به صورت آن لاین در سازمان بورس و اوراق بهادار به نمایش درآمد.

دومین همایش تجارت الکترونیک و تجارت جهانی در سالن همایش‌های بین‌المللی رازی تهران برگزار شد.

  • ۸۶/۰۸/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">