ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

"بچین بریم" در نمایشگاه Gitex مراکش حضور پیدا کرد

| سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۱۵ ب.ظ | ۰ نظر

پس از تجربه موفق "بچین بریم" در  ترکیه و دبی، این استارتاپ به عنوان تنها استارتاپ ایرانی در نمایشگاه جیتکس مراکش حاضر شد.

جیتکس، بزرگترین نمایشگاه فناوری جهان این بار به آفریقا رفته و از میراث ۴۲ ساله این نمایشگاه در ارتباط با غول‌های فناوری، دولت‌ها، استارت‌آپ‌ها، سرمایه‌گذاران و مراکز نوآوری جهانی برای شتاب بخشیدن، همکاری و کشف سرمایه‌گذاران جدید در این قاره که روز به روز در حال رشد در جهان است، بهره ببرد. 
جیتکس آفریقا از ۳۱ می تا ۲ ژوئن ۲۰۲۳ (۱۰ خرداد الی ۱۲ خرداد ۱۴۰۲) در مراکش برگزار شد و توجه جهان فناوری را به پتانسیل گسترده جوان‌ترین قاره جهان جلب کرد و چشم‌اندازی را برای ارتباط بیشتر، پایدارتر، و فراگیرتر و اقتصاد مبتنی بر فناوری شکل داد.

در همین راستا محمد بیاتی مدیر عامل این استارتاپ گفت: "بچین بریم" یک پلتفرم جامع در زمینه گردشگری است که خدمات هوشمند، ویژه سفرهای خارجی را ارایه می‌دهد و تاکنون توانسته تنها در مدت کوتاهی پس از آغاز فعالیت خود در زمینه ارائه خدمات بلیط هواپیمایی، رزرو اقامتگاه (خانه، ویلا و ...) و برنامه ریزی سفر مبتنی بر هوش مصنوعی، موفقیت های خوبی را در کشور  ترکیه و دبی بدست بیاورد.

این استارتاپ نوپا و موفق ایرانی پس از کسب موفقیت و تحقق وعده‌های خود در رابطه با کاهش هزینه‌های سفر، ارتقا کیفیت سفر و تنوع بالا در شیوه‌های اسکان گردشگران، این بار با حضور در  Gitex مراکش گام مهمی برداشته است.

وی ادامه داد: این استارتاپ تنها برند ایرانی حاضر در جیتکس آفریقا بود که با ارائه و معرفی محصول نوآورانه خود به مدیران، سرمایه گذاران و عموم مردم گامی در صنعت گردشگری برداشت و با گروه هدف‌های مربوط در این زمینه همکاری کرد. (پایان رپورتاژ آگهی)

  • ۰۲/۰۳/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">