ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بیت‌کوین احیا شد

| شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶، ۰۲:۲۹ ب.ظ | ۰ نظر

بیت‌کوین برای اولین بار پس ۸ نوامبر که شاهد سقوطی بزرگ بود، از مرز ۸۰۰۰ دلار عبور کرد و در پایگاه بیت‌فینکس به رکورد همیشگی ۸۰۲۰ دلار رسید. قیمت بیت‌کوین با اندکی افت در ۷۹۰۰ دلار تثبیت شد.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از کوین‌تلگراف، روز جمعه قیمت بیت‌کوین برای اولین بار پس ۸ نوامبر که شاهد سقوطی بزرگ بود، از مرز ۸۰۰۰ دلار عبور کرد و در پایگاه بیت‌فینکس به رکورد همیشگی ۸۰۲۰ دلار رسید. قیمت بیت‌کوین با اندکی افت در ۷۹۰۰ دلار تثبیت شد.

حدود یک هفته پیش آپ‌گرید سگ‌ویت۲اکس برای تقسیم بیت‌کوین کنسل شد و قیمت بیت‌کوین فورا از ۷۲۰۰ به ۷۸۰۰ دلار جهش کرد. اما ظرف یک ساعت قیمت افت کرد و به افت خود همچنان ادامه داد؛ قیمت بیت‌کوین به کمترین میزان سه هفتگی خود یعنی ۵۵۰۰ دلار رسید، درحالی‌که زیرشاخه بیت‌کوین (و رقیب کنونی آن)، بیت‌کوین کش از ۶۰۰ دلار تا ۲۶۰۰ دلار اوج گرفت. در آن زمان تعداد بسیاری از سرمایه‌گذاران بیت‌کوین به سمت بیت‌کوین کش سرازیر شدند و تعداد تبادلات تایید نشده آن روز به ۱۳۵۰۰۰ رسید. هرچند قیمت بیت‌کوین کش که سعودی عمودی داشت به سرعت افت کرد و متعاقب آن سرمایه‌گذاران دوباره به بیت‌کوین رو آوردند. قیمت بیت‌کوین شروع به بالا رفتن کرد و با خبرهای خوبی که به گوش رسید حرکت‌های قیمت حتی بزرگتر از قبل شد.

اما خبر خوب برای بیت‌کوین چه بود؟ گروه مدیریت صندوق‌های تامینی انگلیس، که بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار در صندوق‌های خود تحت مدیریت دارد، اعلام کرد که از زمان آغاز به کار بازار سهام سی‌ام‌ای شروع به تجارت بیت‌کوین خواهند کرد. بلافاصله بعد از این اپلیکیشن پرداخت اسکوئر اعلام کرد خریدوفروش بیت‌کوین را به طور کامل با پلت‌فرم پرداخت خود یکپارچه‌سازی کرده است.

ارزش بازار اسکوئر بعد از اعلام این بیانیه از ۱۵ میلیارد دلار به ۱۶ میلیارد دلار افزایش یافت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">