ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بیش از ۴ هزار کانال در شامک ثبت‌نام کردند

| سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۴۴ ق.ظ | ۰ نظر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تاکنون بیش از ۴ هزار کانال و شبکه اجتماعی در سامانه شامک ثبت‌نام کرده‌اند تا هویت آن‌ها مشخص شود.

به گزارش تسنیم سیدرضا صالحی امیری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای شفاف‌سازی وضعیت کانال‌ها و سایت‌ها با اعلام فرهنگ و ارشاد تاکنون بیش از 4 هزارکانال و شبکه اجتماعی در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

وی تاکید کرد: درحوزه مجازی، شورای مجازی با تدبیر رهبر معظم انقلاب در شورای عالی فضای مجازی در کشور شکل گرفته و 3 قوه در آن عضو هستند و ریاست این شورا با رئیس جمهور است و وظایف دستگاه‌ها در این شورا مشخص شده است.

وی تصریح کرد: سیاست‌های کلی این شورا شفاف‌سازی کانالها، سایت‌‌ها و شبکه‌های اجتماعی است یعنی هر فردی در این فضا کار می‌کند هویتش باید مشخص شود که چه چیزی تولید، توزیع و اطلاع‌رسانی می کند و این به معنی محدودیت‌سازی نیست و دولت همه شبکه‌های اجتماعی را به رسمیت می‌شناسد و این به معنی فرصت برای همه است.

وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی افزود: قانونمندی، هنجارمندی یک ضرورت است همانگونه که در شورای اداری استان گلستان امروز گفتم باید بستر مناسب برای جوانان فراهم شود تا به اطلاعات دسترسی داشته باشند اما باید مراقب باشیم این فضا تبدیل به محیطی ناهنجار نشود و رسالت ارشاد ثبت‌نام است که با اعلام ما تاکنون 4 هزار کانال به صورت رسمی ثبت‌نام کرده‌اند تا نشان دهند برای شفاف‌سازی مشکلی وجود ندارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">