ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بیمه محصولات نرم افزاری مسکوت است

| چهارشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۸۷، ۰۱:۵۳ ب.ظ | ۰ نظر

بیمه محصولات نرم‌افراری، به دلیل ادغام شوراها مسکوت مانده و ورود وزارت ارشاد به این عرصه اقدامی اصولی است.

محمدامین شهرستانی، رییس اتحادیه تولیدکنندگان نرم‌افزار و رسانه‌های دیجیتالی و نایب‌رییس مجمع تشکل‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، اظهار داشت: بیمه محصولات نرم‌افزاری به دلیل مباحث مطرح در خصوص ادغام شوراها مسکوت مانده است، به همین دلیل شورای عالی انفوماتیک، شورای عالی اطلاع‌رسانی و شورای عالی فناوری اطلاعات در این مدت، اقدام چندان جدی انجام نداده اند.

شهرستانی، خاطرنشان کرد: تا قبل از ادغام شوارها، با سه بیمه خصوصی در این زمینه مذاکراتی صورت گرفت و توافقاتی نیز در خصوص طرح‌های عملیاتی حاصل شد، با این حال، در نظام بیمه‌ای باید سهم دولتی هم ارائه شود که منظور از این سهم، یکی از شوراها بود.

وی گفت: به دلیل ابهام در وضعیت شوراها، اقدام جدی از سوی آن‌ها در این زمینه انجام نشد.

شهرستانی، با اشاره به مذاکراتی با وزارت ارشاد در این زمینه، اظهار امیداوری کرد که با توجه به حذف یارانه‌ها در حوزه نشر، این وزارت بتواند از محل یارانه‌های کاغذ، این موضوع و بیمه مکمل محصولات نرم‌افزاری را ترویج دهد.

رییس اتحادیه تولیدکنندگان نرم‌افزار و رسانه‌های دیجیتالی و نایب‌رییس مجمع تشکل‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، در پایان، اظهار عقیده کرد: اساسا شوراها نباید وارد مسائل اجرایی شوند و انجام اصولی این کار باید یا از طریق وزارت ارشاد و یا وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات صورت گیرد.

  • ۸۷/۰۲/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">