ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تاخیر در راه‌اندازی فیلترینگ مرکزی

| چهارشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۸۵، ۰۶:۰۲ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر عامل شرکت فن‌آوری اطلاعات با اعلام این که مناقصه‌ی نرم‌افزار فیلترینگ داخلی در حال برگزاری است، گفت: PRF مناقصه تعیین شده و شرکت‌های داخلی بویژه شرکت‌های خصوصی تا 20 آبان‌ماه مهلت دارند تا اسناد خود را برای حضور در مناقصه ارایه دهند.

جواد رادمان در گفت‌وگو با (ایسنا)، با بیان این که در اوایل سال، 11 خط STM 1 در کشور فعال بود، اظهار کرد: هم اکنون 20 خط STM 1 در کشور فعال شده و این افزایش پهنای باند باعث شده است تا ضریب نفوذ اینترنت به 1/16 برسد.

او ادامه داد: شرکت ارتباطات زیرساخت پروژه‌ا‌ی را با مرکز تحقیقات طراحی کرده تا قراردادهای توافقنامه‌ی سطح خدمات - SLA - با مشترکان برقرار شود؛ همچنین شرکت فن‌آوری اطلاعات نیز یک طرح SLA را با مرکز تحقیقات دنبال می‌کند که در مراحل اولیه قرار دارد، اما درنهایت هر دو SLA باید به تایید سازمان تنظیم و مقررات و ارتباطات رادیویی برسند.

مدیر عامل شرکت فن‌آوری اطلاعات ادامه داد: با وضعیت فعلی پیش‌بینی می‌کنم که تا سال آینده قراردادهای SLA اجرا شوند.

رادمان درباره‌ی پایگاه مرکزی فیلترینگ گفت: در راه‌اندازی این پایگاه تاخیر وجود داشته و ما در تلاشیم تا این پایگاه هر چه زودتر فعال شود.

او افزود: خلاء‌هایی در زمینه‌ی فن‌آوری اطلاعات وجود دارد که باید جبران شوند از این رو قرار است با هماهنگی مرکز تحقیقات مخابرات زمینه‌های فرهنگی و فنی لازم ایجاد شود تا در کنار دولت، بخش خصوصی بتواند در این حوزه حضوری فعال داشته باشد.

  • ۸۵/۰۸/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">