ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: زیرساخت‌های فنی از سه ماه گذشته تا کنون در اختیار سازمان تامین اجتماعی قرار گرفته و در نیمه بهمن ماه اولین بیمارستان این سازمان به سامانه متصل شده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مظهری رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما در خصوص چرایی متصل نشدن سامانه های بیمارستان های تامین اجتماعی به سامانه یکپارچه نوبت دهی الکترونیک وزارت بهداشت ،‌گفت : تقریبا ۳ ماه پیش که اولین مصاحبه را با شما داشتیم، سند ارتباطی در اختیار سازمان تامین اجتماعی قرار گرفت و آنها میتوانستند به این سامانه متصل بشوند که این کار تا نیمه دوم بهمن ماه انجام نگرفت.

مظهری با بیان اینکه اکنون بیمارستان آیت الله کاشانی سازمان تامین اجتماعی به سامانه متصل شده است ، افزود: البته برای اتصال سامانه ها مدت زمانی برای متصل شدن طول میکشد ولی از زمانی که اولین بیمارستان متصل شده لذا برای مابقی بیمارستان ها نیز مشکلی وجود ندارد و ما منتظر هستیم که بقیه بیمارستان ها هم متصل شود

وی ادامه داد: تا کنون با ما هیچ مکاتبه ای یا اعلامی مبنی بر اینکه یک مشکل فنی وجود دارد، اعلام نشده و متصل شدن یک بیمارستان نشان میدهد شرایط فنی فراهم بوده است.

در پایان مظهری گفت : البته فهرست کامل ۸۰ بیمارستان در سیستم وجود دارد اما چیزی که انتظار داریم این است که در مقاطع زمانی کوتاه یعنی هر چند دقیقه یکبار به سامانه  طوری متصل شوند که بتوانیم نوبت ها را مبادله کنیم؛ یعنی متوجه بشویم چه نوبتی الان خالی است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">