ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تالیا هنوز منتظر تخلیه باند است

| چهارشنبه, ۴ بهمن ۱۳۸۵، ۰۲:۲۲ ب.ظ | ۰ نظر

به گفته مدیر روابط عمومی تالیا، این شرکت از هرگونه جریمه بابت تاخیر در عمل به تعهدات استقبال می‌کند.

ابوالفضل شاکری، در گفت‌وگو با خبرنگارسیتنا، اظهار داشت: عدم انجام تعهدات تالیا، به دلیل موانع و مشکلاتی است که در برابر این شرکت تعاونی (مجتمع صنعتی رفسنجان) قرار دارد.

شاکری در توضیح گفت: با وجود برخی تعهدات مبنی بر لزوم تخلیه فرکانس مورد نیاز، تاکنون پس از گذشت 24 ماه این حرکت محقق نشده است.

وی، در خصوص احتمال اخذ جریمه از تالیا به جهت تاخیر در عمل به تعهدات، گفت: ما از جریمه استقبال می‌کنیم و دلیل عدم تعهد به عملکردمان را به صورت شفاف توضیح خواهیم داد.

وی، در عین حال خاطرنشان کرد: تا چند روز آتی در نشستی، مشکلات فرا روی سیم‌کارت‌های اعتباری بررسی و مطرح می‌شود.

مدیر روابط عمومی تالیا، گفت: در حال حاضر، تالیا در 25 استان و بیش از 30 شهر کشور را تحت پوشش خود قرار داده است.

شاکری افزود: تالیا، با یک میلیون ظرفیت، فعالیت خود را ادامه می‌دهد و اگر همکاری‌های لازم صورت گیرد، تا تابستان آینده دستیابی به 2 میلیون ظرفیت نیز برای این شرکت امکان‌پذیر خواهد شد.

اما در همین ارتباط مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت : در صورتی که تالیا در این مدت موفق عمل می‌کرد، هم‌اکنون در داخل کشور شش میلیون سیم‌کارت pri paid فعال شده بود.

مهندس صابر فیضی، در گفت‌وگو با سیتنا، در خصوص تخلیه فرکانس برای مجتمع صنعتی رفسنجان، اظهار داشت: فرکانس و مجوز برای مخابرات است و تالیا به عنوان یک پیمانکار وارد بازار شده تا در بخشی از فعالیت‌ها کمک کند.

وی ادامه داد: عوامل جنبی مربوط به تالیا بسیار بوده و تنها محدود به تخلیه فرکانس نیست.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: هرچند فرکانس می‌توانست در هزینه‌ها تاثیرگذار باشد، با این وجود مخابرات، خود آن را تقبل کرد.

وی با اظهار این مطلب که تالیا وقت طلایی خود را از دست داده است، گفت: با ورود ایرانسل و فروش سیم‌کارت pri paid طبیعتا بازار تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

فیضی، در پایان گفت: در شرایط کنونی، تالیا با تعداد مشترکان خود به فعالیت ادامه می‌دهد، البته به دلیل وجود تاخیر در کار، جرائمی پیش‌بینی شده که باید محاسبه و پرداخت شود.

  • ۸۵/۱۱/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">