ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری بروجرد گفت: بیشترین شکایات مردمی مبنی بر اضافه دریافت کرایه از تاکسی های اینترنتی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حسن غیاثوند امشب در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان اظهار کرد: بیشترین شکایات مردمی مبنی بر دریافت اضافه کرایه از سویی تاکسی های اینترنتی گزارش می شود.
وی عنوان کرد: این در حالی است که تاکسی های اینترنتی تحت نظارت هیچ دستگاهی نبوده و صلاحیت آن ها تایید نشده است.
رئیس سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری بروجرد خاطرنشان کرد: از این پس با الزام تاکسی های تلفنی به ثبت نام در سامانه سماس، فعالیت آن ها رصد و از تخلفات آن ها جلوگیری می شود.
غیاثوند با اشاره به اینکه اصلاح قیمت بنزین افزایش نرخ خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی در بروجرد را به دنبال نداشته است، افزود: با توجه به دوگانه سوز بودن ۷۵ درصد تاکسی های شهری و سهمیه ۲۵۰ لیتری بنزبن آنان مشکلی را ایجاد نکرده است.
وی تاکید کرد: از سویی ناوگان تاکسی رانی درون شهری بروجرد کمترین میزان فرسودگی را در بین شهرستان های غرب کشور داشته و بسیاری از آن ها دوگانه سوز هستند.
رئیس سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری بروجرد با اشاره به اینکه ۴۰ درصد از خودروهای سرویس مدارس شخصی هستند، گفت: با واریز ماهانه ۱۸۰ هزار تومان بابت سوخت به حساب صاحبان این خودروها، از افزایش نرخ خدمات این ناوگان جلوگیری شده است.
غیاثوند با اشاره به عدم افزایش نرخ کرایه اتوبوس های درون شهری تاکید کرد: با اصلاح نرخ بنزین استقبال مردم به استفاده از این ناوگان افزایش یافته و بسیار بیشتر شده است.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">