ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تبلیغات در برنامه شاد ممنوع است

| سه شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۹، ۰۳:۴۰ ب.ظ | ۰ نظر

مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: برنامه شاد فضای سالم و امن برای حضور دانش‌آموزان ایجاد است و تبلیغات هم در این برنامه ممنوع است و فقط ویژه تعلیم و تربیت است؛ یکی از فلسفه‌های وجودی شاد به این صورت است که دانش‌آموزان هم درس بخوانند و هم اینکه در شبکه ملی که آرامش خاطر خانواده‌ها را به همراه دارد برایشان فراهم شود.
حسن الحسینی، مشاور وزیر و مسئول شبکه آموزشی دانش آموز (شاد) در گفتگو با میزان در خصوص ایجاد محیط امن و مطمین در شاد برای دانش آموزان است، گفت: در آموزش و پرورش سعی کردیم یک برنامه با فضای سالم و امن برای حضور دانش‌آموزان ایجاد کنیم که فقط ویژه تعلیم و تربیت است یکی از فلسفه‌های وجودی شاد هم به این صورت است که دانش‌آموزان هم درس بخوانند و هم اینکه در شبکه ملی که آرامش خاطر خانواده‌ها را به همراه دارد برایشان فراهم کنیم.

وی در خصوص اینکه والدین می‌توانند تماس بگیرند شکایات و ایرادات از برنامه شاد را مطرح کنند، گفت: خطوط شماره تلفن ۴۳۰۸۱ در بیشتر مواقع از ساعات ۹ صبح الی ۱۶ عصر اشغال است و بسیاری از دانش آموزان از در دسترس نبودن کارشناسان پشتیبانی گله‌مند هستند، اما نگران نباشند شما می‌توانید در تمام روز‌های هفته از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب با کارشناسان مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما تماس بگیرید و مشکلات برنامه شاد خود را مطرح کنید. برای ارتباط با مشاوران پاسخ با ما و حل مشکلات خود تماس بگیرید.

الحسینی اظهار کرد: روزانه حدود ۲۵۰۰ تماس از دانش‌آموزان ما دریافت می‌کنیم به محض این که اتصال برقرار شد سرعت شاد مشخص میشود و در اپراتور‌ها قابل رویت است و ممکن است که یک منطقه پوشش کافی از اینترنت نداشته باشد یا اختلال اینترنتی داشته باشد در این صورت مسئولین آموزش و پرورش و برنامه شاد کار خاصی نمی‌توانند انجام دهند و باید وزارت ارتباطات در این خصوص پاسخگو باشد و یا اینکه این اختلال در زمان اوج مصرف اینترنت باشد.

مشاور وزیر و مسئول شبکه آموزشی دانش آموز در خصوص استفاده از اپلکیشن‌ها در مدارس غیر دولتی، گفت: مدارس غیر دولتی آزاد هستند که از برنامه‌های جانبی برای آموزش مجازی و همچنین از اپلیکیشن‌های خود و هم می‌توان از برنامه شاد که به شکل عمومی و رایگان برای کلیه دانش آموزان طراحی شده است، استفاده کنند و می‌توانند از برنامه‌های ترکیبی مثل اپلکیشن‌ها به همراه برنامه شاد بهره ببرند و تدریس هم به صورت مجازی را در مدارس غیر دولتی ادامه دارد و همچنین شاد برای دانش آموز و معلمان در هیچ دوره‌ای و برای هیچ مدرسه‌ای چه دولتی و چه غیر دولتی هیچ هزینه‌ای شامل هزینه اینترنت ندارد.

وی ادامه داد: اینترنت در برنامه شاد کاملا رایگان است و این امتیازات ویژه شاد است و اگر کسی فکر می‌کند که در قبال حضور در شاد هزینه از او کم می‌شود می‌توانند با شماره تماس ۱۹۵ وزارت آی سی تی ارتباطات اطلاعات تماس بگیرد و مشکل را حل کند و مسئولین برنامه شاد هم ضمن اینکه شناسایی کردند اپراتور‌ها بصورت خودکار هزینه کسر شده را به دانش‌آموز و معلم برمی‌گردانند و باید به هر اپراتور‌ای که متصل شده است حتما باید به صورت رایگان باشد.

وی همچنین ادعا کرد: مدعی هستیم که این فضا را برای دانش آموزان در شبکه شاد که شبکه امن و سالم برای کلیه سنین دانش آموزان فراهم کرده ایم و همچنین در برنامه شاد اجازه تبلیغات داده نشده است، چون هدف اصلی طراحی شاد آموزش تعلیم و تربیت بوده است.

  • ۹۹/۱۰/۲۳

شبکه شاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">