ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

توئیتر از آخر هفته جاری قانون ممنوعیت محتوای سیاسی در پلتفرم خود را اجرایی می کند. طبق این قانون درخواست رای دهی به شخصی خاص یا کمک مالی برای برنامه انتخاباتی در توئیتر ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی ان بی سی، توئیتر جزئیات جدیدترین ممنوعیت ها بر تبلیغات سیاسی در این شبکه اجتماعی را اعلام کرده است. این پلتفرم به طور جهانی درخواست برای رای دهی به شخصی خاص، درخواست کمک مالی برای برنامه انتخاباتی و هرگونه محتوای سیاسی را ممنوع می کند.

به گفته شرکت، محتوای سیاسی شامل هرگونه ارجاع به نامزدهای انتخاباتی، احزاب سیاسی، مقامات دولتی، نظرسنجی، رفراندم، قوانین، مقررات ، نتایج قضایی و غیره است. این ممنوعیت از آخر هفته جاری( ۲۲ نوامبرسال جاری) اجرایی می شود.

علاوه برآن این ممنوعیت شامل تبلیغات غیر سیاسی احزاب و کاندیداها و همینطور دولت یا مقامات انتخابی است.

 توئیتر اعلام کرده هنوز اجازه می دهد تبلیغات مرتبط با تغییرات آب وهوایی، کنترل تسلیحات و همینطور سقط جنین در این پلتفرم منتشر شود اما افراد و گروه هایی که چنین تبلیغاتی انجام می دهند نمی توانند زیپ کد کاربر را ردیابی کنند.

روش هدف گیری افراد برای تبلیغات باید کلی و براساس ایالت یا منطقه مورد سکونت باشد. سازمان های خبری نیز از این قوانین مبرا هستند و می توانند گزارش هایی با موضوعات سیاسی را پوشش دهند.

البته این پلتفرم اجتماعی چند هفته قبل ممنوعیت تبلیغات سیاسی را اعلام کرده بود اما جزئیات مربوط به آن هنوز مشخص نشده بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">