ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تجهیزات انتخابات الکترونیکی «هنگ» نمی‌کند

| يكشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۲۶ ب.ظ | ۰ نظر

واعظی از آماده شدن زیرساخت‌های کشور برای برگزاری انتخابت ۹۶ به صورت ماشینی خبر داد و گفت: در این زیرساخت‌ها نهایت دقت به کار گرفته شده است.

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌و‌گو با تسنیم، از تلاش این وزارتخانه برای فراهم کردن برخی از تجهیزات زیرساختی انتخابات تمام الکترونیکی خبر داد و گفت: ما همکاری بسیار نزدیکی با وزارت کشور در این زمینه داشتیم و داریم.

وی افزود: مذاکرات و جلسات خوبی داشتیم و پیشرفت خوبی در این زمینه برقرار شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای انتخابات الکترونیکی در حال آماده شدن است، اظهار داشت:‌ از الان به بعد بستگی به نظر شورای نگهبان و وزارت کشور دارد که برای چگونگی برگزاری انتخابات تصمیم بگیرند.

واعظی از آماده شدن زیرساخت‌های کشور برای برگزاری انتخابت بهار 96 به صورت ماشینی خبر داد و افزود: در این زیرساخت‌ها نهایت دقت به کار گرفته شده و نگران اخلال و یا همان اصطلاح هنگ شدن در این سیستم‌ها نخواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: این زیرساخت‌ها و سیستم‌ها در چارچوب و بستر شبکه ملی اطلاعات انجام می‌شود. ما انتخابات را در بستر اینترنت بین‌المللی انجام نخواهیم داد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان گفت: بخش مربوط به الکترونیکی انتخابات بهار 96 در صورت تصمیم مجریان و ناظران در بستر شبکه ملی اطلاعات انجام خواهد شد نه اینترنت بین‌المللی.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">