ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تحریم فیس‌بوک در انتظار مایکروسافت؟

| سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۹، ۰۳:۱۳ ب.ظ | ۰ نظر

مایکروسافت اعلام کرده تبلیغات در فیس بوک و اینستاگرام را به طور جهانی متوقف می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیجیتال ترندز، مایکروسافت تبلیغات خود در فیس بوک و اینستاگرام را متوقف کرده است.

البته این شرکت از ماه گذشته تبلیغات خود در شبکه های اجتماعی مذکور را در آمریکا  متوقف کرده بود، اما اکنون منع تبلیغات را به سراسر جهان گسترش داده است.

کریس کاپوسلا مدیر ارشد بخش بازاریابی مایکروسافت در پستی در این باره نوشت: با توجه به نگرانی هایی که در ماه می برایمان به وجود آمد، بودجه های تبلیغات رسانه ای در فیس بوک و اینستاگرام در آمریکا را تعلیق کردیم. اکنون کل بودجه تبلیغاتی در این پلتفرم در سراسر جهان تعلیق شده است.

البته کاپوسلا اعلام کرده بود مایکروسافت با فیس بوک و اینستاگرام در تماس بوده تا اقداماتی برای از سرگیری تبلیغات در این شبکه های اجتماعی انجام شود.

او در بخش دیگری از پست خود نوشت:  زمانبندی از سرگیری تبلیغات رسانه ای به اقدامات مثبتی که فیس بوک انجام می دهد، وابسته است، اما من پیش بینی می کنم این روند تا ماه آگوست ادامه یابد.

 اقدام مایکروسافت برای بایکوت فیس بوک قبل از کمپین «نفرت برای سودآوری را متوقف کنید» انجام شده بود. این کمپین  از شرکت های بزرگ می خواهد تبلیغات در فیس بوک و اینستاگرام را متوقف کنند. کمپین مذکور در واکنش به شیوه برخورد این پلتفرم درباره پست دونالد ترامپ درباره اعتراضات رنگین پوستان به مرگ یک سیاهپوست در نتیجه خشونت پلیس به وجود آمد.

 اکنون این کمپین بسیار گسترده شده و شرکت های بزرگی مانند آنلیور و وریزون نیز به آن پیوسته اند.

  • ۹۹/۰۴/۱۰

فیس‌بوک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">