ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تذکر به شهردار بابت غفلت در ارایه خدمات مجازی

| دوشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۴۴ ق.ظ | ۰ نظر

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه وعده حناچی برای راه‌اندازی فروش اینترنتی فروشگاه‌های شهروند عملیاتی نشده است، گفت: فروشگاه شهروند از رقابت فروش اینترنتی در کرونا جا ماند.
به گزارش مهر وی در تذکر پیش از دستور دویست و سی و یکمین جلسه این شورا به لزوم توجه به بهبود فروش الکترونیکی و غیرحضوری شهروند اشاره کرد و گفت: از هنگامی که کرونا اتفاق افتاده این موضوع به شهرداری توصیه شده است. فراهانی تصریح کرد: در حالی که ارائه خدمات فروشگاه‌های اینترنتی به علت نیاز به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در این شرایط مورد اقبال عموم قرار گرفته، اما فروشگاه شهروند با ظرفیت بالای نیروی انسانی و فروشگاهی در عرصه رقابت بسیار عقب مانده‌ است.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران گفت: این دردی است که سایر فروشگاه‌ها و مراکز ارائه خدمات وابسته به بخش عمومی نیز گرفتار آن هستند، ظاهرا مدیریت تصدی‌گرا، غیر اقتصادی و خرید تضمینی در سایه کالابرگ‌های عرضه شده به کارکنان این فروشگاه‌ها را از تلاش برای رقابت و کسب سهم بازار بیشتر و جلب رضایت مشتریان بی‌نیاز کرده است.

وی ادامه داد: متاسفانه ظرفیت ارائه فروش الکترونیکی و غیر حضوری در فروشگاه شهروند به‌صورت جدی مورد توجه قرار نگرفته است و درگاه فروشگاه الکترونیک این مراکز به‌صورت ابتدایی طراحی و مدیریت می‌شود؛ به‌ویژه اگر سری به فروشگاه مجازی شهروند بزنید با سایتی شلوغ، ضعیف، که غالب کالاهای آن با پیام «تمام شد» به مشتریان عرضه شده مواجه می‌شوید.فراهانی تاکید کرد: ارائه خدمات و محصولات از طریق درگاه‌های فروش الکترونیکی و غیر حضوری فروشگاه شهروند، با صرفه اقتصادی و کیفیت مطلوب حق شهروندان عزیزی است که برای صیانت از سلامت خویش و حفظ فاصله اجتماعی تمایل دارند تا خریدشان را به‌صورت غیرحضوری و الکترونیک انجام دهند.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران افزود: با عنایت به اهمیت این مساله اینجانب به‌عنوان نماینده مردم شریف تهران در اجرای بند ۳ ماده ۸۰ قانون شوراهای اسلامی کشور، درباره «لزوم توجه به بهبود ارائه فروش الکترونیکی و غیر حضوری در فروشگاه شهروند» به شهرداری تهران تذکر می‌دهم و انتظار دارم با استفاده از ظرفیت عرضه بر بستر کسب‌و‌کارهای نوپای موفق زمینه عرضه و ارائه کالاهای فروشگاه شهروند بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">