ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس به وزیر صنعت به خاطر افزایش قیمت خودرو با وجود کاهش خرید آن در دوران شیوع ویروس کرونا تذکر داد.
به گزارش فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در تذکری به رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: با وجود کاهش خرید خودرو در دوره شیوع ویروس کرونا شاهد افزایش قیمت خودرو هستیم.
متن کامل تذکر نماینده شاهین شهر به وزیر صنعت به شرح زیر است:
خلاصه تذکر:
بازار خودرو علی رغم این که خرید و فروش ها تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا دو ماهی است که کاهش یافته اما همچنان رشد قیمت را تجربه می کند. بسیاری از افرادی که برای تأمین نیازهای روزمره خود و نه با دیدگاه سرمایه گذاری وارد خریدهای اینترنتی خودرو از سایت های رسمی خودروسازی ها می شوند، عملا دست خالی از سایت ها بیرون می آیند و مشخص نیست خودروهای فروخته شده به دست چه کسانی می رسد.
شرح تذکر:
جناب آقای وزیر!
با وجود شیوع ویروس کرونا در کشور و تأثیر منفی آن بر بازار خودرو و ایجاد رکود در این بازار و کاهش تقاضا، هم چنان شاهد افزایش شدید قیمت خودرو در بازار هستیم. انتظار این بود که با شیوع ویروس کرونا و کاهش مراجعین به این بازار و رکود فصلی در فروردین و اردیبهشت کاهش قیمت خودرو اتفاق بیفتد، اما افزایش شدید قیمت ها با وجود کاهش تقاضا، عملا دست مصرف کنندگان را از این بازار کوتاه کرده است. به عنوان مثال پراید در اوج گرانی سال گذشته 73 میلیون تومان فراتر نرفت، اما اکنون شاهد پراید 78 میلیون تومانی هستیم.
نکته تأسف بارتر ، زمزمه های خودروسازان مبنی بر تقاضای افزایش قیمت خودرو در سال جاری است.
لازم است با عزمی جهادی، پای کار بیایید و از حقوق مصرف کنندگان دفاع نمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">