ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تذکر شورای شهری‌ها به وزیر ارتباطات

| سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۹، ۰۵:۳۷ ب.ظ | ۰ نظر

عضو شورای شهر تهران با اشاره به وضعیت نامناسب خانه تاریخی مستوفی‌الممالک که مربوط به وزارت ارتباطات است، گفت: به حناچی و آذری جهرمی به دلیل بی‌توجهی به این موضوع تذکر می‌دهم.

به گزارش فارس، حجت نظری عضو شورای شهر تهران در تذکری به شهردار تهران و وزیر ارتباطات درباره وضعیت نامناسب خانه مستوفی‌الممالک اظهار داشت: خانه تاریخی مستوفی‌الممالک متعلق به وزارت ارتباطات است که دو سال پیش در مورد وضعیت نامناسب آن تذکری را مطرح کردم و وزیر ارتباطات در پاسخ اعلام کرد که قصد مرمت آن را دارد.

وی افزود: هر چند پس از تذکر اعلام شده اقداماتی انجام شد اما در بازدیدی که دو هفته پیش به مناسبت هفته میراث فرهنگی از خانه مستوفی‌الممالک داشتم وضعیت آن اصلا مناسب نیست.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد:‌مستوفی‌الممالک شخصیت بزرگی دارد و باید حتما نام و یاد آن زنده نگه داشته شود. خانه مستوفی‌الممالک نیز جز آثار واجد ارزش تهران است و باید آن را حفظ کنیم.

نظری گفت: حفظ چنین ارزش‌های تاریخی در واقع حفظ هویت و فرهنگ تهران برای نسل‌های آینده خواهد بود بنابر این باید اقدامات لازم در این راستا صورت گیرد.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: از شهردار تهران، شهردار منطقه، وزارت ارتباطات و مسؤولان مربوطه درخواست دارم که هر چه زودتر مرمت خانه مستوفی‌الممالک را که بسیار ارزشمند است انجام دهند و با تکمیل بهبود وضعیت آن امکان بازدید برای مردم فراهم شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">