ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ترک فعل در سامانه مدیریت زمین تخلف است

| دوشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۲:۴۶ ب.ظ | ۰ نظر

رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی و مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت:اشتراک گذاری اطلاعات بین نهادی از سوی وزارت اصلاعات و سازمان منابع طبیعی کشور پیگیری می شود و کوتاهی نهادها ترک فعل محسوب و تخلف است.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز نشست خبری گزارش از اقدامات انجام شده در حوزه پنجره واحد مدیریت زمین برگزار شد. محمدرضا یزدی، رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی و مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه اقدامات باید بدون اغماض پیگیری شود، گفت: تسهیل فعالیت مردم و متقاضیان در حوزه اراضی و مقابله با زمین خواری و تبعات آن از طریق سامانه پنجره واحد مدیریت زمین را توقع داریم.

وی افزود: یکی از طرح‌های ۲۳ اولویت دولت الکترونیک، به سرانجام رسیدن این سامانه است.

وی ادامه داد: اشتراک گذاری اطلاعات بین نهادی از سوی وزارت اطلاعات و سازمان منابع طبیعی کشور پیگیری می‌شود و کوتاهی نهادها ترک فعل محسوب شده و به عنوان تخلف خواهد بود.

یزدی اظهار کرد: در جلسه‌ای که با رئیس قوه قضائیه داشتیم نسبت به ترک فعل نهادها و ایجاد پرونده گلایه مند بودند.

رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی و مبارزه با مفاسد اقتصادی با اشاره به سامانه ۱۶۴۹ عنوان کرد: راه اندازی این سامانه در تمام استان‌ها برای پاسخگویی به سوالات مردم و متقاضیان بوده که باید از کارشناسان متخصص استفاده کرد.

یزدی در پایان گفت: تسهیل فرایند برای متقاضیان با پاسخگویی برخط تا جلب رضایتمندی انتظار دبیرخانه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی است.

 

اجرای پنجره واحد مدیریت زمین با ۳ راهبر
رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: خدمات سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در ۳ راهبر فنی، اجرایی و نظارتی تعریف شده و در حال انجام است.
به گزارش خبرنگار مهر، امروز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت نشست خبری سامانه پنجره واحد «مدیریت زمین» در محل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری تهران برگزار شد. عباسعلی نوبخت، رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در این نشست با اشاره به خدمات پنجره واحد مدیریت زمین گفت: خدمات این سامانه در ۳ راهبر تعریف شده است؛ راهبر فنی، راهبر اجرایی و راهبر نظارت. سازمان فناوری اطلاعات ایران متولی راهبر فنی، سازمان منابع طبیعی به همراه دبیرخانه ستاد هماهنگی و مبارزه با مفاسد اقتصادی راهبر اجرا و سازمان اطلاعات راهبر نظارت را بر عهده دارند.

وی افزود: با توجه به ضوابط مصوب ۱۸ آبان ۱۴۰۱ که از سوی معاون اول رئیس جهموری ابلاغ شد وظایفی برای نهادها برای تبادل الکترونیکی اطلاعات با مخاطبان و پایش اراضی کشور مشخص شد.

وی ادامه داد: در این راستا تمام اداره‌های استانی نهادهای اجرایی کشور موظف هستند با توجه به برنامه ابلاغی نسبت به ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام و در پنجره واحد بارگذاری کنند.

نوبخت تصریح کرد: سازمان منابع طبیعی با همکاری سازمان فناوری اطلاعات منشور مدیریت زمین را تدوین و به کارگروه فراقوه ای مقابله با زمین خواری ارائه کند. این کار انجام و برای کارگروه ارسال شد.

رئیس سازمان منابع طبیعی کشور در پایان اظهار کرد: بر اساس دستور ارائه گزارش از عملکرد هر یک از متولیان در حوزه پنجره واحد مدیریت زمین جز وظایف آنها به شمار می‌رود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">