ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تشریح ماموریت شورای ICT وزارت آموزش و پرورش

| دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۰۴:۵۷ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر آموزش و پرورش ۴ ماموریت ویژه شورای راهبری فناوری اطلاعات و ارتباطات این وزارتخانه را تبیین و تشریح کرد.
به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، علیرضا کاظمی در نشست شورای راهبری فناوری اطلاعات آموزش و پرورش ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده بیان کرد: باید مسئولان و کارشناسان این حوزه با یک آسیب شناسی دقیق و علمی، کاستی‌ها را احصا کنند و به دنبال راهکار متقن و درمان قطعی آسیب‌ها باشند.

وی با اشاره به اینکه باید در این حوزه ضعف‌های سخت افزاری و نرم افزاری مشخص شود، اظهار داشت: ارزیابی جدی باید از سامانه یکپارچه انجام شود تا در ادامه به ماموریت‌های محوله آن پرداخته و کمبودهای نرم افزاری نیز رفع شوند.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه در دو حوزه سخت افزاری و نرم افزاری سامانه، دغدغه‌های امنیتی باید به صفر برسد، یادآورشد: بی‌توجهی و غفلت از این موضوع در بزنگاه‌ها نظام تعلیم و تربیت را دچار خسران می‌کند.

کاظمی به ۴ ماموریت این شورا اشاره کرد و گفت: نقش حوزه فناوری در آموزش فضای مجازی، سواد رسانه‌ای و مباحث مرتبط با آن به دانش آموزان، آسیب شناسی مسائل امتحانات، گزارش‌گیری در حوزه نیروی انسانی و ریسک پذیری و خطرات احتمالی در بخش نرم افزاری و سخت افزاری؛ ماموریت‌های مهم شورای راهبری فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">