ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تصمیم جدید کشورهای G۷ برای حفاظت از داده

| شنبه, ۱ آبان ۱۴۰۰، ۰۴:۲۷ ب.ظ | ۰ نظر

اعضای گروه هفت بر سر تسهیل مدیریت داده‌های کاربران اینترنت در کشورهای خود و نیز برطرف کردن موانع تجارت دیجیتال به توافق رسیدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، وزرای تجارت و بازرگانی این هفت کشور که ثروتمندترین کشورهای جهان هستند، در نشست روز جمعه خود در لندن تصمیم گرفتند بین رژیم‌های حفاظت از داده در اروپا که سختگیرانه هستند و نیز رویکردهای آزادانه تر ایالات متحده توازن برقرار کنند.

بر اساس تصمیم مشترک این هفت کشور دو طرف ضمن مخالفت با حمایت گرایی دیجیتال افراطی و نیز اقتدارگرایی از اصول تجارت دیجیتال گروه هفت رونمایی کردند که هدایت گر رویکرد آنها در زمینه تجارت دیجیتال بوده و به دسترسی به انواع کالا و خدمات از طریق سرویس‌های دیجیتال کمک می‌کند.

تا به حال تکثر و تنوع قوانین کشورهای عضو G۷ در زمینه حفاظت و استفاده از داده‌های کاربران مشکلات جدی در زمینه گسترش تجارت دیجیتال ایجاد کرده بود که این مشکل به خصوص برای کسب و کارهای کوچک و متوسط پرهزینه و مشکل آفرین بود.

توافق روز جمعه حوزه‌هایی همچون تسهیل هدایت داده‌ها بین مرزهای کشورها، تضمین حقوق کارکنان و مشتریان و کسب و کارها، ارتقای سیستم‌های تجارت دیجیتال و غیره را در بر می‌گیرد.

  • ۰۰/۰۸/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">