ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تضمین دوباره تیک تاک به سناتورهای آمریکایی

| يكشنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۱، ۰۴:۳۱ ب.ظ | ۰ نظر

به دنبال فشارهای مکرر سناتورهای آمریکایی بر روی تیک تاک، این شرکت با ارسال یک نامه اعلام کرد در حال کار بر روی یک توافق نهایی با دولت بایدن است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، نامه یادشده که در روز پنجشنبه تهیه شده، پاسخی به سوالات مطرح شده در نامه ۲۷ ژوئن توسط چند سناتور از جمله سناتورهای جمهوریخواه مارشا بلکبرن و تد کروز است. تیک تاک تصریح کرده این اقدام به محافظت کامل از داده‌های کاربران و تأمین امنیت ملی ایالات متحده منجر می‌شود.

تیک تاک، متعلق به شرکت فناوری چینی بایت دنس بوده و یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های شبکه اجتماعی در جهان است که بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال در سراسر جهان دارد. این کشور ایالات متحده را به عنوان بزرگترین بازار خود به حساب می‌آورد.

شو زی چو، مدیر اجرایی تیک تاک در نامه این شرکت‌ها به سناتورها تصریح کرده که تیک تاک در حال همکاری با اوراکل برای کنترل پیشرفته امنیتی داده‌های مختلف است و امید می‌رود نتایج این همکاری در آینده نزدیک نهایی شود.

ماه گذشته، تیک تاک اعلام کرد انتقال اطلاعات کاربران آمریکایی به سرورهای اوراکل را تکمیل کرده، اما همچنان از مراکز داده خود در ایالات متحده و سنگاپور برای تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات مختلف استفاده می‌کند.

  • ۰۱/۰۴/۱۲

تیک تاک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">