ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تعویق در برگزاری الکامپ

| يكشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۸۴، ۱۱:۲۱ ق.ظ | ۰ نظر

رییس سندیکای تولیدکنندگان فناوری اطلاعات و ارتباطات گفت: نمایشگاه الکامپ خرداد ماه سال آینده برگزار نمی‌شود و برگزاری آن تا مهرماه همان سال به تعویق افتاد.
"محمد حسین محبی" در گفت و گو با خبرنگار حوزه آی تی ایرنا افزود: در آخرین نشستی که با "میرکاظمی" وزیر بازرگانی داشتیم، وی یکی از معاونان خود را مسوول کرد تا به محض ایجاد بسترهای لازم با سندیکای تولدیکنندگان فناوری اطلاعات هماهنگی‌های لازم انجام شود.
وی ادامه داد: چنانچه کوچکترین ناهماهنگی وجود داشته باشد، قرار است که خود وزیر بازرگانی در جریان گذاشته شود.
وی تصریح کرد: اما به دلیل تراکم کاری که پایان سال به ویژه هنگام شب عید هر ساله برای وزارت بازرگانی پیش می‌آید، وقت مناسبی تاکنون برای مذاکره و هماهنگی‌های نمایشگاه الکامپ گذاشته نشده است.
وی یادآور شد: به همین سبب به احتمال بسیار نمایشگاه الکامپ مانند سال‌های قبل از ‪ ۱۳۸۳‬از لحاظ زمانی برگزار خواهد شد و به همین سبب امسال در خرداد ماه این نمایشگاه برپا نمی‌شود.
رییس سندیکای تولیدکنندگان فناوری اطلاعات و ارتباطات با اشاره به اینکه قصد ما انحصاری برگزار کردن این نمایشگاه نیست، گفت: ما از تمامی تشکل‌ها برای شرکت در این نمایشگاه دعوت می‌کنیم.
وی افزود: تشکل‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات که متشکل از ‪ ۶‬تشکل می باشد، انجمن شرکت‌های اتوماسیون صنعتی و انجمن شرکت‌های ابزار دقیق از جمله تشکل‌هایی هستند که برای حضور همه جانبه در این نمایشگاه دعوت شده اند.
محبی اظهار داشت: هر کدام از تشکل‌ها و مجمع‌ها قرار است تشکل‌های زیر مجموعه خود را برای شرکت در نمایشگاه الکامپ دعوت کنند.

  • ۸۴/۱۲/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">