ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

موبنا - در سال ۲۰۱۶ میلادی گوش‌های هوشمند قابل ملاحظه روانه بازار شد که از جمله آنها می‌توان به Galaxy S7 سامسونگ، Moto Z موتورولا، OnePlus 3T، آیفون ۷ اپل و ... اشاره کرد. ولی ال‌جی در این سال نتوانست خود را به کاربران جهانی معرفی کند.

شرکت ال‌جی طی سال ۲۰۱۶ میلادی دو گوشی هوشمند پیشرفته با نام‌های G5 و V20 عرضه کرد که هیچ کدام از آنها در بازار جهانی فروش قابل ملاحظه‌ای نداشت. با این روند، ال‌جی در فصل گذشته کاهس ۲۳ درصدی فروش محصولات خود را پیش‌‌رو دید و همه این اتفاقات باعث شد شرکت کره‌ای شخص جدیدی را به عنوان مدیرعامل برگزیند.

مدیرعامل جدید ال‌جی «جو سئونگ-جین» نام دارد و قرار بر این شده است که او به جای سه مدیرعاملی که مرکز توسعه دستگاه‌های موبایلی را زیر نظر دارند، به فعالیت‌های خود ادامه دهد. با این توضیحات تمامی محصولات در بخش لوازم خانگی، دستگاه‌های موبایلی و … زیر نظر «جو سئونگ-جین» تولید می‌شوند.

[new-ceo-for-lg-2]

سئونگ-جین از سال ۲۰۱۳ میلادی به عنوان یکی از مدیران ارشد ال‌جی معرفی شد و در طی این مدت توانست میزان درآمدهای بخش خود را نسبت به گذشته ۲۵ درصد افزایش دهد.

به هر حال هیئت مدیره ال‌جی هم‌اکنون به این نتیجه رسیده است که «جو سئونگ-جین» می‌تواند هوای تازه در مرکز توسعه دستگاه‌های موبایلی ال‌جی بدمد و باعث شود گوشی‌های این شرکت بار دیگر در بازار جهانی محبوب شوند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">