ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تقدیر همراه اول و ایرانسل از کاربران روبیکا

| پنجشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۹، ۰۳:۴۵ ب.ظ | ۰ نظر

در پی استقبال گسترده کاربران از خدمات اپلیکیشن روبیکا، دو ‌اپراتور تلفن همراه کشور(همراه اول و ایرانسل) در اطلاعیه ای مشترک از مشارکت کاربران قدردانی کردند.

در این اطلاعیه آمده است: ضمن عرض تبریک اعیاد بزرگ شعبانیه به کاربران عزیز روبیکا و آرزوی سلامتی برای آحاد ملت شریف ایران در سال جدید، بدینوسیله مراتب سپاس و تقدیر خود را بابت استقبال و مشارکت گسترده شما عزیزان در سوپراپلیکیشن روبیکا به عنوان یک پلتفرم کاملا بومی، تقدیم می داریم. همانگونه که مستحضرید، روبیکا حاصل همکاری و سرمایه گذاری مشترک دو اپراتور بزرگ تلفن همراه کشور است و استقبال گسترده هموطنان عزیزمان و ثبت رکورد مشارکت بیش از ۳۵ میلیون نفر در استفاده از خدمات دیجیتال این سوپر اپلیکیشن، بی شک بزرگترین سرمایه روبیکا است. 
همراه اول و ایرانسل به عنوان دو اپراتور بزرگ تلفن همراه کشور با همراهی شما عزیزان تحقق شعار «ما می توانیم» را در محصول ایرانی مشترک خود مشاهده می نمایند و در روزهای پیش رو در قالب گزارش های تفکیکی رکوردهایی کم نظیر از میزان مشارکت مردمی که توسط شما عزیزان ثبت شده است، ارائه خواهد شد. 

اطلاعیه همره اول درباره شرکت توسکا
در همین رابطه و در پی انتشار مطالبی در مورد شرکت توسکا و قرارداد تبلیغاتی در حوزه سرویسهای دیجیتال با سازمان صدا و سیما و نقش سهامداران در مدیریت و مالکیت آن و پیرو اطلاعیه روابط عمومی شرکت توسکا به اطلاع می رساند که شرکت توسکا از شرکت های تابعه همراه اول بوده و هیچ یک از شخصیتهای حقیقی و حقوقی در لایه سهامداری شرکت مخابرات ایران و همراه اول از جمله وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ستاد اجرائی فرمان امام(ره) و نیز سایر سهامداران، هیچ نقشی در مدیریت و یا مالکیت این شرکت و همچنین اپلیکیشن «روبیکا» ندارند. از آنجایی که شرکت توسکا کارگزار همراه اول در اجرای قرارداد صدا و سیما بوده است، به اطلاع می رساند قرارداد مذکور  از آذرماه ۹۸ از شرکت توسکا منفک و به همراه اول منتقل گردیده و شرکت مذکور  هیچ فعالیتی در این زمینه ندارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">