ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تماس سامانه ۴۰۳۰ با ۷ میلیون ایرانی

| پنجشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۹، ۰۷:۳۹ ب.ظ | ۰ نظر

نیکی ملکی گفت: سامانه پاسخگویی ۴۰۳۰ در زمینه سئوالات کرونایی مردم، در روز های اخیر میزبان حدود ۷ میلیون تماس از سراسر کشور بوده است.
به گزارش خبرنگاران جوان ، حجت اله نیکی ملکی رئیس مرکز اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان امام اظهار کرد: تا صبح دیروز بیش از ۶.۵ میلیون تماس درخصوص ابتلا به کرونا و گرفتن مشاوره درمانی با سامانه ۴۰۳۰ ثبت شده است.
وی افزود:دراین سامانه که به همت ستاد اجرایی فرمان امام و همکاری وزارت بهداشت راه اندازی شده است، بیش از ۲۰۰۰ پزشک و پزشکیار جهادی همکار ستاد اجرایی بطور شبانه روزی به سئوالات و دغدغه های مردم پاسخ تخصصی میدهند و حتی با بیماران بطور مرتب تماس میگیرند و وضعیت قرنطینه بودن و سیر درمان آن ها را پیگیری میکنند.
نیکی ملکی به مصاحبه اخیردکتر جان بابایی معاون درمانی وزیر بهداشت اشاره کرد و خاطرنشان کرد:به گفته وزارت بهداشت، پس از راه اندازی مرکز ۴۰۳۰، تعداد مراجعه مردم به بیمارستان ها و مراکز درمانی به یک پنجم کاهش یافته و این سامانه کمک بزرگی برای نظام سلامت بوده است.
وی افزود: به دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، تمام امکانات ستاد برای مقابله با ویروس کرونا در زمینه تولید اقلام بهداشتی و بی نیاز کردن کشور ازاین مواد، خدمات پزشکی تله مدیسین و خدمات مشاوره ای، تولید کیت تشخیص و تامین دارو های موردنیاز، توزیع اقلام ضدکرونایی در مناطق محروم، ضدعفونی کردن معابر عمومی و سایر موارد بسیج شده و تا ریشه کن شدن این بیماری ادامه خواهد داشت.

 

در یک اقدام بی سابقه 710 خط تلفن به سامانه تلفنی 4030 وصل شدند
در یک اقدام بی سابقه 710 خط تلفن به سامانه تلفنی 4030 وصل شدندخبرگزاری آریا-710خط تلفن حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه ویژه غدیر تبریز، با همت معاونت فاوا راه‌اندازی شد.
به گزارش آریا سرگرد پاسدار محسن خسروی در این ارتباط گفت: برای اولین بار در کشور چنین رزمایش مخابراتی انجام می‌شود و نصب خط تلفن به تعداد هفت‌صد و ده مورد در کشور بی‌سابقه است و این از ظرفیت‌هایی است که با تفکر بسیجی می‌‌توان کارهایی خارق‌العاده انجام داد.
معاون فاوای سپاه ویژه غدیر تبریز افزود: تمامی این خطوط تلفن از دیروز راه‌اندازی شده و بسیجیان خواهر و برادر نسبت به ثبت‌نام مردم در سامانه 4030 اقدام خواهند نمود.
لازم به ذکر است که شرکت مخابرات استان در این رابطه همکاری‌های لازم را نموده است

  • ۹۹/۰۱/۰۷

ویروس کرونا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">