ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

با سوپراپلیکیشن روبیکا قابلیت تماس صوتی و تصویری و پیام‌رسانی متنی از طریق رومینگ «همراه اول» و «ایرانسل» برای حجاج و در کشور عربستان به طور رایگان فراهم شد.

به گزارش روابط‌عمومی روبیکا، این سوپراپلیکیشن قابلیت تماس صوتی و تصویری و ارسال پیام‌ متنی رایگان از طریق پیام‌رسان خود را برای زائران خانه خدا در طول اقامت در عربستان ممکن کرده است. این خدمت ویژه و رایگان فقط در بستر و با بهره‌مندی از رومینگ دو اپراتور بزرگ کشور (همراه اول و ایرانسل) به زائران مکه مکرمه و مدینه منوره عرضه می‌شود.

بر این اساس، تمامی حجاجی که قصد خروج از کشور را به مقصد کشور عربستان دارند، می‌توانند با استفاده از رومینگ همراه اول و ایرانسل، تماس‌های صوتی و تصویری و متنی خود را در بستر روبیکا به صورت رایگان برقرار کنند. توصیه می‌شود حجاج پیش از عزیمت و در خاک ایران، اپلیکیشن روبیکا را روی گوشی‌های خود نصب و فعال داشته باشند تا بتوانند از امکانات پیام رسان این پلتفرم استفاده کنند.

لازم به ذکر است فقط بخش پیام‌رسان این اپلیکیشن با استفاده از قابلیت رومینگ همراه اول و ایرانسل در خاک کشور عربستان قابل استفاده و کاملا رایگان خواهد بود.

  • ۰۲/۰۳/۰۷

روبیکا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">