ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تمام کارها در وزارت ICT اولویت‌‌دار است

| دوشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۸۴، ۰۶:۰۰ ب.ظ | ۰ نظر

زهرا امیری ـ محمد سلیمانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تمام 23 موردی که روز گذشته در مصاحبه مطبوعاتی ذکر شد از نظر ما جزء وظایف و اولویت‌های وزارتخانه است.

وی در مراسم تودیع و معارفه مدیران وزارت ICT افزود: باید شرایطی ایجاد کنیم تا پرسنل و مجموعه بتوانند در آن شرایط بهتر کار کنند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های دولت جدید این است که همزمان با توسعه و رشد، توجه به سیستم کارمندی نیز تاکید دارد همانطور که بنده به مسایل تلفن همراه که درآمدزا است حساس هستم به همان نسبت باید به معیشت کارمندان این وزارتخانه توجه کنم.

در این برنامه مراسم تودیع محمدرضا صدری رییس سابق مرکز تحقیقات مخابرات برگزار شده و از زحمات وی قدردانی شد همچنین علی‌اصغر عمیدیان به عنوان رییس فعلی مرکز تحقیقات مخابرات معرفی شد.

علی‌اصغر عمیدیان رییس مرکز تحقیقات مخابرات گفت: در فاصله سال‌های 82 تا 84 بحث برون‌سپاری و مدیریت تحقیق در مرکز تحقیقات مخابرات پایه‌ریزی شد.

وی تاکید کرد: که قصد دارم مرکز تحقیقات مخابرات را به درون بخش ICT و مخابرات کشور سوق دهد و افزود این کار تنها با ایجاد فناوری‌های درون‌زا با توجه به سند 20 ساله، برنامه‌ریزی بر اساس برنامه چهارم و تقویت بخش نرم‌افزار محقق می‌شود.

وی ادامه داد: استمرار مشاوره و تکمیل نقش مشاور مادر مرکز تحقیقات مخابرات در سطح ملی، افزایش نقش این مرکز در حوزه وزارتخانه و ایجاد تحقیقات هسته‌ای در تمامی استان‌ها و ساماندهی این تحقیقات از دیگر کارهای الزامی به شمار می‌رود.

در مراسم امروز از زحمات علی‌اصغر عمیدیان به عنوان مدیرعامل سابق شرکت ارتباطات زیرساخت قدردانی شده و ناصر یوسف‌پور به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد همچنین محمدرضا شریفی مشاور مدیرکل بازرسی و دفتر ارزیابی عملکرد، تودیع و شمس‌الدین بربرودی به عنوان مدیرکل جدید معارفه شد.

اسدا‌... میرمحمدی نیز به عنوان مشاور در امور ایثارگران وزارت ICT و مدیرعامل باشگاه پیام و جعفری مدیرعامل سابق معارفه و تودیع شدند.

همچنین حمید عباسی مدیر سابق دفترمرکزی حراست و جلیل کیانی به عنوان مدیر کل جدید حراست، فرهاد سپه‌رام مدیر سابق روابط عمومی و مشاور وزیر و محمود هراتیان‌نژادی به عنوان مشاور قدیم و مدیر کل روابط عمومی تودیع و معارفه شدند.

  • ۸۴/۰۸/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">