ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تمهیدات تاکسی اینترنتی چین برای مقابله با کرونا

| چهارشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۸، ۰۲:۴۶ ب.ظ | ۰ نظر

بزرگترین شرکت ارائه دهنده خدمات تاکسی یابی اینترنتی در چین برای ممکن شدن تداوم فعالیت در این کشور و جلوگیری از ابتلای مردم به کرونا تمهیدات خاصی را اجرا کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ اینجینیرینگ، شرکت Didi Chuxing اعلام کرده که در تاکسی‌های خود پوشش‌های حفاظتی نایلونی بسیار مقاومی را نصب می‌کند تا از هرگونه تماس و انتقال ویروس کرونا از مسافران به رانندگان و بالعکس جلوگیری شود.

این شرکت قبلاً هم پزشکان و نیروهای داوطلب به منظور فعالیت در مراکز امدادی را به رایگان حمل و نقل کرده بود. Didi Chuxing که نگران است به علت خارج نشدن مردم از منازل خود بخش زیادی از درآمد خود را از دست بدهد، صفحات نایلونی حفاظتی را برای ایجاد فاصله بین رانندگان و مسافران به کار گرفته است.

این شرکت امیدوار است این تمهید ساده موجب شود تا تعداد افراد علاقمند به استفاده از خدمات تاکسی اینترنتی افزایش یابد و بخشی از ضرر و زیان این شرکت جبران شود. شفاف بودن این صفحات مشاهده مسافران توسط راننده را ممکن می‌کند.

ویروس کرونا که از مقاومت و دوره نهفتگی طولانی برخوردار است، به سادگی از انسانی به انسان دیگر منتقل می‌شود و تا به حال بیش از ۴۰ هزار نفر را در سراسر دنیا آلوده کرده است. به تازگی مشخص شده که این ویروس دارای دوره نهفتگی ۲۴ روزه است و نه ۱۴ روزه.

  • ۹۸/۱۱/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">