ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تهدید وزارت ارتباطات به تحریم نمایشگاه تلکام

| سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۵۰ ب.ظ | ۰ نظر
شنیده ها حاکی است که اختلاف نظر وزارت ارتباطات و مجری نمایشگاه ایران تلکام، احتمال تحریم این نمایشگاه را افزایش داده است.
فناوران- دیروز وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که «به منظور بالا بردن اثربخشی حضور خود و واحدهای تابعه در مناسبت هایی که اپراتورهای ارتباطی و شرکت های خصوصی تولیدی و خدماتی خاص منظوره حضور دارند، گزینه کنفرانس ظرفیت را به جای نمایشگاه انتخاب کرده و لذا در نمایشگاه تلکام به صورت غرفه دار حاضر نخواهد شد و به این ترتیب انرژی خود را بیشتر صرف بازدید، گفت وگو و تعامل خواهد کرد.»
گفته می شود که وزارت ارتباطات خواستار یک تا دو ماهه زمان برگزاری این نمایشگاه و اعمال تغییرات ساختاری در آن شده بود که این درخواست با مخالفت شرکت مجری نمایشگاه تلکام رو به رو شده است. 
در همین رابطه، سید جمال هادیان به فناوران گفت: از نظر ما اینکه نمایشگاه تلکام با همین ساختار و با مشابهت زیاد به الکامپ برگزار شود، قابل قبول نیست و ارزش افزوده ای برای شرکت ها و سازمان ها ایجاد نمی کند. 
وی افزود: ما خواستار تعویق یک ماهه این نمایشگاه شده بودیم که به دلیل پر بودن تقویم نمایشگاهی امکان پذیر نبود؛ به همین دلیل به صورت غرفه دار در تلکام حضور نخواهیم داشت و یک ماه و نیم آینده، تلاش ها را مصروف کنفرانس ظرفیت خواهیم کرد که ساختاری مناسب تر دارد.
وی گفت: اپراتورها نیز احتمالا با غرفه های محدودتر در تلکام امسال حاضر خواهند شد.
همچنین مشترک سندیکای صنعت مخابرات ایران، اتحادیه صادر کنندگان خدمات فنی و مهندسی و مشاوران و پیمانکاران  صنعت مخابرات ایران نیز در اطلاعیه مشترکی اعلام کردند که در پی تصمیم وزارت ارتباطات، «اپراتورهای بزرگ ارتباطی نیز با حداقل فضای غرفه ای، در نمایشگاه تلکام که از تاریخ ۸ تا ۱۱ مهرماه امسال برگزار می گردد، وقت خود را به معاشرت با بخش خصوصی از جنس اعلام نیاز و شناسایی توانمندی، اختصاص خواهند داد تا جو  B2B ملموس تر از گذشته آشکار شود.
بخش تولیدی و خدمات فنی هم از این فرصت بهره گرفته و دستاوردهای جدید و پیشرفته خود را به حاکمان و مصرف کنندگان عرضه خواهد نمود. در کنار این موضوع و به پاس همراهی همیشگی وزارت ارتباطات و سازمان های وابسته و اپراتورهای ارتباطی، سندیکا و اتحادیه و شرکت های عضو آن، وزارت ارتباطات را در برگزاری هرچه غنی تر “کنفرانس ظرفیت” که حدود دو ماه پس از برگزاری نمایشگاه تلکام برگزار می شود، یاری خواهد نمود.»

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">