ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: نگارش سناریو و طراحی شخصیت‌های بازی «کابوس مرگ» به پایان رسیده و تولید آن در انتهای راه است که به موضوع به دَرَک واصل کردن سلمان رشدی می‌پردازد.

حامد علامتی دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، با بیان اینکه 300 هزار نسخه از بازی «عملیات ویژه» بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود، اظهار داشت: نزدیک به یکسال است که با بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تفاهم‌نامه‌ای امضا کرده‌ایم و کارشناسان تربیتی اتحادیه و کارشناسان فنی این بنیاد با همکاری یکدیگر در تلاش برای طراحی بازی‌های بومی جدید هستند.

وی افزود: نگارش سناریو و طراحی شخصیت‌های بازی «کابوس مرگ» به پایان رسیده و تولید آن در انتهای راه است که به موضوع به دَرَک واصل کردن سلمان رشدی می‌پردازد و کاربر در آن به دنبال اجرا کردن فتوای امام خمینی(ره) در مورد این فرد است.

علامتی در خصوص ترویج نوشت‌افزار ایرانی ـ اسلامی گفت: اتحادیه فعالیت‌های زیادی در این حوزه انجام داده است و از طریق تشویق دانش‌آموزان به خرید این قبیل نوشت افزارها و معرفی شرکت‌های تولیدکننده تلاش کرده است که برای مصرف لوازم‌التحریر ایرانی فرهنگ‌سازی کند.

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خاطر نشان کرد: ما تولیدکننده لوازم‌التحریر نیستیم اما پیشنهاداتی به تولیدکننده‌ها برای پیشرفت کار این تولیدکننده‌ها ارائه می‌کنیم.

وی بیان داشت: استفاده از تصویر شخصیت‌های محبوب کودکان و نوجوانان بر روی لوازم‌التحریر و تولید انیمیشن‌های جذاب و فاخر به پیشرفت کار تولیدکنندگان نوشت‌افزار ایرانی ـ اسلامی کمک می‌کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">