ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ثبت نام 5/1 میلیون سیم کارت

| شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۸۵، ۰۲:۰۸ ب.ظ | ۱ نظر

رییس هیات مدیره‌ی شرکت ارتباطات سیار گفت: مهلت ثبت‌نام سیم‌کارت تلفن‌ همراه دولتی تا 30 بهمن است و در حال حاضر برای تمدید آن تصمیمی نگرفته‌ایم.

سید علی علویان در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: تصور نمی‌کنیم نیازی برای تمدید ثبت‌نام باشد، چراکه در این دوره فرصت لازم برای ثبت‌نام داده شده است.

او درباره‌ی استقبال از ثبت‌نام سیم‌کارت تلفن‌ همراه دولتی در این دوره گفت: با ورود اپراتورهای خصوصی در حوزه‌ی تلفن همراه، پایین آمدن قیمت سیم‌کارت در بازار آزاد و عرضه‌ی سیم‌کارت‌های اعتباری تا حدودی نیاز مردم نسبتا در این زمینه متعادل شده است به طوری که ثبت‌نام سیم‌کارت در دوره با روند معمولی مواجه شده است.

علویان درباره‌ی سیم‌کارت‌های اعتباری دولتی خاطر نشان کرد: همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم سیم‌کارت‌های اعتباری دولتی با استقبال بیشتری نسبت به سیم‌کارت‌های دایمی مواجه شد.

به گزارش ایسنا، بنا بر اظهارات مسوولان شرکت پست در مجموع یک میلیون و 420 هزارو 138 سیم‌کارت تلفن ‌همراه تا پایان روز پنجشنبه - 26 بهمن‌ماه - در دفاتر پستی کشور ثبت‌نام شده است.

بنا بر اعلام از این تعداد 968 هزار و 922 سیم‌کارت اعتباری و 451 هزار و 216 سیم‌کارت دایمی بوده است؛ در تهران نیز در مجموع 217هزار و 671 سیم‌کارت ثبت‌نام شده که 166هزار و 836 سیم‌کارت اعتباری و50 هزار و 835 سیم‌کارت دایمی ثبت‌نام شده است.

به گفته‌ی مسوولان شرکت ارتباطات سیار دو هزار و 470 سیم‌کارت تلفن ‌همراه دولتی نیز تا پایان روز پنجشنبه - 26 بهمن‌ماه - به صورت اینترنتی و از طریق سایت شرکت ارتباطات سیار انجام شده است.

  • ۸۵/۱۱/۲۸

نظرات  (۱)

از شما که این سایت راطراحی کرده اید بسیار متشکر وسپاسگزاریم امید است که در اینده خدمات بیشتری را ارائه نمائئید امید اس زاده لر ازتوابع باشت گچساران رئیس هیت مدیره فناوران IT

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">