ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

گوگل در گزارشی برای سرمایه گذاران خود اعلام کرد ۶۷۶ مورد تخلف از قوانین کارگری و ایمنی در کارخانه هایی رصد کرده که تجهیزات و محصولات الکترونیکی مصرفی برای این شرکت می سازند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تلگراف، گوگل صدها مورد از تخلفات قوانین کارگری و ایمنی را در کارخانه‌هایی رصد کرده که موبایل، لپ تاپ و بلندگوهای این شرکت را می‌سازند.

این شرکت فناوری در گزارشی برای سرمایه گذاران خود اعتراف کرد ۶۷۶ مورد تخلف از قوانین را میان تهیه کنند گان خود رصد کرده است. این آمار نسبت به سال گذشته ۲۲ درصد رشد کرده و بیشترین آمار از زمان انتشار اطلاعات سالانه شرکت (از سال ۲۰۱۷ میلادی) تاکنون است.

این تخلفات شامل قرار گرفتن کارگران در برابر مواد شیمیایی غیر ایمن، ساعات کاری اضافی و پرداخت دستمزد ناکافی در کارخانه‌هایی در چین، هند، ژاپن، کره جنوبی و تایوان است.

طبق اطلاعات گزارش مذکور، برخی از کارگران این کارخانه‌ها باید بیش از ۶۰ ساعت در هفته یا بیش از ۶ روز متوالی در هفته بدون استراحت کار کنند. این روند خلاف استانداردهای تعیین شده برای شرکت‌های تأمین کننده محصولات است. برخی از کارمندان حداقل دستمزد یا مزایا را دریافت نمی‌کنند. همچنین در گزارش ذکر شده ساعات کار و مسائل مربوط به ایمنی و بهداشت همچنان حوزه‌هایی بسیار مهم هستند.

تخلفات ثبت شده در گزارش مربوط به ۴۷ ارزیابی در محل در هزار کارخانه گوگل است که قطعات برای مراکز اطلاعات گوگل و همچنین محصولات الکترونیکی مصرفی می‌سازند.

آمار مربوط به تخلفات کارخانه‌های تهیه کننده محصولات گوگل از سال ۲۰۱۷ میلادی تاکنون، به طور مداوم افزایش یافته است. این شرکت فناوری اضافه شدن تهیه کنندگان جدید برای تأمین تقاضای محصولاتش را دلیل اصلی رشد تخلفات می‌داند. گوگل انتظار دارد کارخانه‌ها برای ادامه همکاری با این شرکت روش‌های عملکردی خود را ارتقا دهند.

  • ۹۹/۱۱/۲۰

گوگل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">