ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

به گزارش ایسنا، سردار علی فدوی طی سخنانی در یازدهمین همایش غزه، نماد مقاومت یادواره سید الشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت:
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به توانمندی های ایران ابراز داشت: زمان زیادی نگذشته که کشورهای زیادی از جمله کشورهایی که خود را در راس دنیا می دانستند درخواست کننده هستند که به آن‌ها توانمندی نظامی دهیم.  ان شاءالله خیلی زود حتی پیرترین پیرمردهای ما به چشم خود می‌بینند این جرثومه فساد از بین می رود. ما می خواهیم سرمنشاء این فساد از بین برود. او به اتکای شیطان بزرگ اقدام می‌کند شیطان بزرگ هم از بین می رود.
وی افزود: الان به لحاظ این که خباثت های زیادی در این چند سال کردند به بهانه کرونا ذهن ها و چشم های خیلی از جوانان ما را با تعطیلی ۱۰۰ درصدی مدارس و دانشگاه ها معطوف به فضای مجازی کردند، هر روز پهنای باند اینترنت اضافه شد، فکر می کردند چون ۳ سال روی ذهن بچه های ما کار کردند اگر دستور دیگری دهند گوش می دهند، اما معطوف خبائث آن‌ها نشد و معطوف جبهه حق انقلاب اسلامی ماند.

  • ۰۱/۱۰/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">