ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

جذب نیروهای دولتی توسط شرکت‌های خارجی

| دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۸۵، ۰۳:۱۶ ب.ظ | ۰ نظر

یک منبع اگاه، از جذب نیروهای متخصص شرکت ارتباطات سیار، همزمان با توسعه‌ی شبکه توسط شرکت‌های خصوصی خارجی خبر داد.

یک منبع آگاه، در گفت‌وگو با (سیتنا)، اظهار داشت: همزمان با توسعه‌ی شبکه‌ی ارتباطات سیار و همکاری GCها با شرکت‌های نوکیا، زیمنس و اریکسون در راستای توسعه‌ی شبکه‌ی تلفن همراه ایران، به مرور کارشناسان فنی و متخصص شرکت ارتباطات سیار در تهران و حتی استان‌ها، جذب برخی شرکت‌های خارجی به خصوص نوکیا شده‌‌اند.

وی، گفت: شرکت‌های خارجی، حداقل دو برابر بالاتر از رقم پرداختی شرکت‌ ارتباطات سیار به کارشناسان زبده‌ی ایرانی می‌پردازند.

وی، نوکیا را از جمله فعال‌ترین شرکت‌های خارجی در جذب کارشناسان متخصص شرکت ارتباطات سیار ذکر کرد و خاطرنشان کرد: این شرکت درصدد است تا همزمان با شروع به کار و توسعه‌ی اپراتور دوم، بخش مدیریت مرکزی خاورمیانه‌یی خود (نوکیا) را از دبی به ایران و شهر تهران منتقل کند.

این منبع آگاه، در ادامه هدف اولیه‌ی بخش دولتی برای استفاده از توان شرکت‌های خارجی خصوصی در ایران را توسعه‌ی شبکه‌ی ارتباطات سیار دانست و گفت: این ایده در حالی است که در عمل شاهد جذب بخش اعظم نیروهای فنی فعال کشورمان در شرکت‌های خارجی بوده‌ و هستیم.

وی، در توضیح گفته‌های خود به شرکت ایرانسل اشاره و اظهار عقیده کرد که نفوذ نوکیا در ایران حتی در بخش خرید تجهیزات شرکت ایرانسل نیز مشهود است؛ به‌گونه‌یی که بخش BSS و قسمت رادیویی شرکت ایرانسل به چهار شرکت اریکسون، آلکاتل، هواوی و نوکیا واگذار شده است.

  • ۸۵/۰۸/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">