ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

جریمه 3 میلیون روبلی توییتر در روسیه

| شنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۴:۳۶ ب.ظ | ۰ نظر

روسیه توییتر را 3 میلیون روبل جریمه کرد. 
به گزارش سایبربان؛ دادگاه بین‌المللی مسکو توییتر را به علت عدم حذف محتوای ممنوعه ۳ میلیون روبل جریمه کرد. این جریمه به دنبال تشکیل پرونده تخلفات اداری روسکوم نادزور علیه توییتر اعمال‌شده است.  

دادگاه مسکو توییتر را به علت انتشار تصاویر سواستیکا (ممنوع در روسیه) و دستورالعمل‌های ساخت کوکتل مولوتف به پرداخت 3 میلیون روبل جریمه کرده است. 

این اتفاق پس‌ازآن افتاد که مدیریت توییتر از اجرای تصمیمات دادگاه‌های منطقه نووسیبیرسک و جمهوری چچن که مربوط به حذف برخی محتوای منتشرشده بود خودداری کرد.

برخی مطالب منتشرشده یک سواستیکا را به تصویر می‌کشید و حاوی شعاری بود که روس‌ها را با فاشیست‌ها برابر می‌دانست. در پست‌های دیگر نیز لینک دستورالعمل‌های ساخت بطری قابل‌احتراق و انفجار منتشر شده است. 

آلیِک والودین، نماینده توییتر درخواست کرده پرونده تخلفات اداری رد شود. او اعلام کرده روسکوم نادزور  این سرویس را مسدود کرده و بنابراین حساب‌های آن در روسیه در دسترس نیستند. لذا با توجه به شرایط موجود، ارسال این مطالب در توییتر یک اقدام جزئی بوده و چندان موردتوجه قرار نگرفته است. دادگاه نیز اظهارات والودین را رد کرده است. 

  • ۰۱/۰۲/۱۰

توییتر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">