ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

جریمه‌ GCها مشخص شد

| يكشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۸۵، ۰۳:۰۹ ب.ظ | ۰ نظر

رییس هیات مدیره‌ی شرکت ارتباطات سیار، در مورد میزان جریمه‌ی GCها به‌دلیل تاخیر در انجام تعهدات، گفت: علاوه بر پیش‌بینی جریمه‌ی یک‌ونیم در هزار از مبلغ قرارداد، به‌ازای هر روز تاخیر در تحویل نهایی هر بخش از کار، کارشناسان در حال ارزیابی هستند تا در صورت پیش‌بینی تاخیر غیر قابل قبول، سایر اقدامات قانونی نیز در نظر گرفته شود.
علی علویان در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار داشت: سیم‌کارت‌های تلفن همراه، قرار است طبق زمان‌بندی مشخص شده در قرعه‌کشی و معمولا انتهای هر ماه، واگذار ‌شوند. بنابراین با توجه به وعده‌ای که به مردم داده شده است، تاخیر در واگذاری سیم‌کارت‌ها قابل قبول نخواهد بود.
وی گفت: هم اکنون در تعدادی از شهرهای کوچک و متوسط کشور، مازاد ظرفیت شبکه وجود دارد و همزمان، کار توسعه‌ی شبکه برای حدود چهارونیم میلیون مشترک، توسط پیمانکاران عمومی طرف قرارداد نیز در حال انجام است؛ علاوه بر آن، با مجوز شورای اقتصاد، به‌زودی کسری تجهیزات برای چهار میلیون مشترک و تا ظرفیت حدود 17 میلیون مشترک نیز توسط شرکت ارتباطات تامین خواهد شد.
رییس هیات مدیره‌ی شرکت ارتباطات سیار با تایید این خبر که GCها نتوانستند به تعهدات خودشان در موعد مقرر عمل کنند، گفت: متاسفانه با این‌که مهلت یک ساله‌ی آن‌ها برای توسعه‌ی شبکه رو به اتمام است، تعداد سایت‌های آماده شده توسط آن‌ها ناچیز و عملکرد آن‌ها ضعیف است.
وی در پایان در مورد زمان اجرایی شدن دریافت جریمه از GCها، گفت: این جریمه پس از تکمیل و تحویل سایت‌هایی که باید توسط این پیمانکاران به ارتباطات سیار ارایه شود، از مبلغ باقی مانده‌ی قرارداد آن‌ها کسر خواهد شد.

  • ۸۵/۰۲/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">