ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

جشن 2 برابر شدن سرعت اینترنت در ایران

| يكشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۵۵ ب.ظ | ۰ نظر

ضریب پهنای باند اینترنت در داخل کشور تا پایان آذر حدود دو برابر خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دو روز قبل در یاسوج گفت: در ابتدای شروع به کار دولت تدبیر و امید ضریب پهنای باند اینترنت در کشور 620 گیگابایت بر ثانیه بوده است که در این دولت توانستیم با نگاه ویژه به حوزه ارتباطات این ضریب را به 2 هزار و 400 گیگابایت بر ثانیه برسانیم.

محمود واعظی افزود: تلاش می کنیم تا یک و ماه و نیم آینده ضریب پهنای باند اینترنت در کشور را به 4 هزار گیگابایت بر ثانیه افزایش دهیم.

وی همچنین در پاسخ به سئوالی در خصوص برنامه های این وزارتخانه برای ساخت و پرتاب ماهواره گفت: تاکنون با چندین شرکت مشاوره ای در خصوص طراحی مشخصات فنی مورد نیاز کشور و نیز با چند شرکت سازنده خارج از کشور مذاکره شده است و امیدواریم در آینده نزدیک این مذاکرات منجر به عقد قرارداد با این شرکتها شود.

به هر تقدیر ما نیز همچون سایر کاربران ایرانی اینترنت تا یکماه دیگر روزشماری می‌کنیم تا شاهد جهش دو برابری سرعت اینترنت کشورمان باشیم و این موفقیت بزرگ را جشن بگیریم. به هر ترتیب وقتی پروژه‌ای با خروجی نامعلوم بارها افتتاح می‌شود، حتما باید جشن بزرگی برای این توفیق گرفته و از دست‌اندرکاران تقدیر کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">