ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

جمع آوری برخی BTSها توسط شهرداری!

| سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۸۵، ۰۲:۳۹ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران از جمع‌آوری دکل‌های مخابراتی در حال نصب در پایتخت به دلیل نداشتن مجوز از شهرداری خبر داد.

"حجت‌الله ملاصالحی" روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا مرکز استان تهران اظهارداشت: شهرداری هیچ نوع مجوزی برای نصب دکل‌های جدید مخابراتی درتهران نداده و برخی دکل‌هایی که در مناطق مختلف تهران در حال نصب است به دلیل نداشتن مجوز جمع‌آوری خواهد شد.

وی با بیان‌اینکه مسوولان شرکت مخابرات برای نصب دکل‌های جدید مخابراتی باید از شهرداری تهران مجوز بگیرند، تاکید کرد: اگر قرار باشد هر شرکت مخابراتی در گوشه‌ای از تهران دکل مخابراتی نصب کرده و دور آن حصار بکشد، شهر وضعیت بسیار بدی پیدا خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران تصریح کرد: چندی پیش شهرداری تهران در مکاتبه‌ای با شرکت مخابرات درخواست کرد برنامه پنج ساله خود را برای نصب دکل‌های مخابراتی در مناطق ‪ ۲۲‬گانه تهران ارائه داده تا شهرداری بتواند جانمایی‌های مناسب را برای این امر انجام دهد.

ملاصالحی خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ برنامه‌ای در این خصوص از سوی شرکت مخابرات ارائه نشده و شهرداری مجبور است طبق ضوابط از نصب بدون مجوز آنتن‌های مخابراتی جلوگیری کند.

به گفته وی، هم اکنون ده‌ها آنتن مخابراتی تقویت شبکه تلفن همراه در تهران وجود دارد که در برخی نقاط مشکلاتی را از لحاظ دیداری، عبور و مرور شهروندان و ترافیکی ایجاد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: درصورتی که شرکت مخابرات‌برنامه نصب دکل‌های مخابراتی خود را به‌شهرداری ارائه دهد، شهرداری براساس نقشه‌های ‪ G.I.S‬موجود مکان‌های مناسب را برای نصب دکل‌ها که‌مشکلات مطرح شده را نداشته باشد، انتخاب خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: شهر تهران برای نصب دکل های مخابراتی تقویت‌کننده شبکه همراه محدودیت‌های ویژه‌ای دارد و باید با برنامه‌ریزی مناسب از به وجود آمدن مشکلات مخابراتی در شهر جلوگیری کرد.

  • ۸۵/۱۱/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">