ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

جهش ۳۰ درصدی درآمد همراه اول

| يكشنبه, ۱۹ فروردين ۱۴۰۳، ۰۴:۳۰ ب.ظ | ۰ نظر

شرکت ارتباطات سیار میزان درآمدی تجمیعی که تا پایان اسفندماه از فروش و ارائه خدمات به اطلاع سهامداران رساند با رشد ۳۰ درصدی روبه‌رو بود.

بورس نیوز: شرکت ارتباطات سیار ایران در گزارش فعالیت ماهانه‌ای که در اسفندماه سال جاری از خود بر جای گذاشت مربوط به فروش و ارائه خدمات بود، میزان درآمدی که "همراه" از این بخش شناسایی کرد برابر با مبلغ ۴ هزار و ۹۹۲ میلیارد تومان بود.

شرکت ارتباطات سیار ایران از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه سال جاری میزان درآمد تجمیعی که در سامانه کدال به ثبت رساند بالغ‌بر ۴۹ هزار و ۵۴۲ میلیارد تومان بود، "همراه" میزان سرمایه‌ای که از ابتدای سال مالی تاکنون اعلام کرد ۸ هزار و ۹۲۰ میلیارد تومان بود.

تداوم روند رو به رشد درآمد‌های "همراه"

شرکت ارتباطات سیار میزان درآمدی تجمیعی که تا پایان اسفندماه از فروش و ارائه خدمات به اطلاع سهامداران رساند با رشد ۳۰ درصدی روبه‌رو بود و توانست روند صعودی خود را نسبت به سال گذشته ادامه دهد، "همراه" میزان درآمدی که تا پایان اسفندماه از خود بر جای گذاشت به میانگین درآمدی ۴ هزار و ۱۲۸ میلیارد تومانی دست یافت.

شرکت ارتباطات سیار ایران در اسفندماه میزان درآمدی که از فروش و ارائه خدمات اعلام کرد نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۴۵ درصدی را به همراه داشت، همچنین گفتنی است که درآمد تجمیعی این شرکت در دوره مشابه سال مالی گذشته ۳۸ هزار و ۱۵۱ میلیارد تومان بود و اکنون این مبلغ به ۴۹ هزار و ۵۴۲ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

درآمدی که "همراه" در اسفندماه شناسایی کرد ۲۳ درصد بالاتر از میانگین درآمدی بود در ۱۱ ماه گذشته به ثبت رساند، بیشترین درآمدی که "همراه" در اسفندماه متعلق به بخش «کارکرد مشترکین» با ۴ هزار و ۶۱۱ میلیارد تومان بود، بیشترین درآمد شناسایی‌شده "همراه" پس از بخش «کارکرد مشترکین» در اختیار «استفاده از امکانات شبکه، توسط سایر شرکت‌های تلفن همراه (اتصال متقابل)» با ۳۴۱ میلیارد تومان بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">