ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

یکی از کاربران تیک تاک با انتشار ویدیویی پر بازدید مدعی شد که از حجم داده های شخصی جمع آوری شده توسط آمازون شوکه شده است!
به گزارش سایبربان؛ زنی در تیک تاک از حجم داده های شخصی جمع آوری شده خود توسط آمازون شوکه شد!

او با تهیه یک ویدیو در تیک تاک مدعی شد که پس از درخواست مشاهده داده های خود، انتظار دیدن این حجم از داده را نداشت. این ویدیو در تیک تاک بازدید های بسیار زیادی داشت. 

وی با نام کاربری TikToker my.data.not.yours مدعی شد که سه اسپیکر (دو مورد از آن ها آمازون دات اسپیکر و یک مورد از آن ها دستگاه Echo می باشد) و چندین لامپ هوشمند آمازون در خانه دارد. 

او در این ویدیو بر روی یک فایل صوتی کلیک و از هزاران کلیپ صوتی کوتاه پرده برداری کرد که ظاهرا آمازون آن ها را از اسپیکرهای هوشمند خود جمع آوری کرده بود. 

او این اتفاق را بسیار ترسناک توصیف کرد!

تنها در آن فایل، 3534 کلیپ صوتی کوتاه موجود بود. فایل مخاطبین نیز به وی ارسال شده بود. او گفت: ظاهرا آن ها لیست کاملی از مخاطبین من را در دست دارند این در حالی است که من هیچ گاه به یاد ندارم مخاطبینم را همگام سازی کرده باشم. آخرین چیزی که من از آن بی خبر بودم، دسترسی آمازون به موقعیت مکانی دقیق ما بود.

 طبق گفته این کاربر تیک تاک تلفن های همراه و دیگر دستگاه های هوشمند می توانند تمامی گفته های شما را ثبت و ضبط کنند. 

این ویدیو میلیون ها بار توسط کاربران مشاهده شده است. 

یکی از سخنرانان آمازون گفت: ما به مشتریان خود در طول استفاده از Alexa شفافیت و کنترل را ارائه می دهیم. مشتریان به راحتی می توانند فایل های صوتی خود را بازبینی و حذف کنند. آن ها هر زمانی تمایل داشته باشند می توانند اجازه ذخیره آن ها را صادر کنند.

مشتریان می توانند مخاطبین تلفن همراه خود را به اپلیکیشن الکسا منتقل کنند. در این صورت آن ها می توانند از ویژگی هایی مانند تماس و پیام رسانی بدون دخالت دست استفاده کنند.

وی افزود:شما می توانید اهدای دسترسی در اپلیکیشن الکسا را مدیریت کنید.

  • ۰۰/۰۸/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">