ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شرکت فیس‌بوک با انتشار بیانیه‌ای ده‌ها حساب کاربری، صفحه و گروه را با ادعای رفتارهای غیراصیل در فیس‌بوک و اینستاگرام حذف کرد.

 به گزارش خبرنگاران جوان، شرکت فیس‌بوک ده‌ها حساب کاربری، صفحه و گروه را با ادعای مرتبط بودن فعالیت آنان با ایران و روسیهحذف کرده است.

شرکت فیس‌بوک در بیانیه‌ای اعلام کرد: «این شرکت امروز چهار شبکه مجزا شامل حساب‌های کاربری، صفحه و گروه را به دلیل رفتارهای غیراصیل در فیس‌بوک و اینستاگرام حذف کرده است.»

فیس‌بوک مدعی شده مبدا فعالیت سه شبکه در ایران بوده و آنها اقدام به انتشار اطلاعاتی برای مناطق مختلف دنیا اعم از آمریکا، آفریقای شمالی و آمریکای لاتین کرده‌اند.

این بیانیه حاکی است این شرکت مجموعاً ۱۳۵ حساب کاربری، ۲۶ صفحه و ۴ گروه در فیس‌بوک و ۲۱ حساب کاربری در اینستاگرام را با ادعای ارتباط با ایران حذف کرده است.

این شرکت همچنین گفته ۵۰ حساب کاربری در اینستاگرام و یک حساب کاربری در فیس‌بوک که مبدأ فعالیت آن روسیه بوده و مخاطب هدف آنها جامعه آمریکا بوده را نیز حذف کرده است.

 

  • ۹۸/۰۷/۳۰

فیس‌بوک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">