ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: در صورت کلاهبرداری و یا بروز هر تخلفی در بستر فضای مجازی داخلی، می‌توانیم حمایت‌های لازم را از لحاظ حقوقی و قضایی از کاربران داشته باشیم.
حسینعلی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حاجی‌دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به برنامه دولت برای حمایت از کسب و کارهای اینترنتی، گفت: حضور کسب و کارهای اینترنتی ما در پیام‌رسان‌های خارجی تبعاتی را به همراه دارد.

وی افزود: با توجه به ناامن بودن فضای کسب و کارهای اینترنتی در پیام‌رسان‌های خارجی، اگر کلاهبرداری صورت گیرد از نظر حقوقی و قضایی قابل پیگیری نیست.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار کرد: فضای پیام‌رسان‌های خارجی در اختیار بیگانگان است و آن‌ها هر تصمیمی که درباره اِعمال محدودیت علیه ما بخواهند، اتخاذ می‌کنند و ما نیز نمی‌توانیم حمایت‌های حقوقی لازم را از کاربران در فضای پیام‌رسان‌های خارجی به عمل آوریم.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: در پیام‌رسان‌های داخلی اینگونه نیست و ما در صورت کلاهبرداری و یا هر تخلفی می‌توانیم حمایت‌های لازم را از لحاظ حقوقی و قضایی از کاربران داشته باشیم. 

عضو هیأت رئیسه مجلس افزود: ما ایرانی هستیم و باید از ظرفیت‌های داخلی‌ موجود استفاده کنیم و برای تقویت این ظرفیت‌ها تلاش لازم را داشته باشیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">