ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

حمایت مخابرات از ایرانسل

| جمعه, ۱۹ آبان ۱۳۸۵، ۰۲:۰۷ ب.ظ | ۰ نظر

هر اپراتوری در بدو راه‌‏اندازی نیاز به حمایت دارد.

دکتر وفا غفاریان، رییس هیات مدیره شرکت مادر تخصصی مخابرات ، درگفت و گو با خبرنگار ایلنا، در خصوص عملکرد اپراتور دوم تلفن همراه (ایرانسل )، با بیان این که باید کمی تحمل کرد و برای قضاوت نهایی زود است، اظهار داشت: اپراتور اول نیز در ابتدای راه داری نابسامانی‌‏هایی بود که به تدریج رفع شد.

وی ، افزود: ایرانسل روز به روز به تعداد BTSهای خود می‌‏افزاید تا به طور تدریجی پوشش شبکه‌‏ای خود را تکمیل کند.

دکتر غفاریان، با بیان این که برای رسیدن به پوشش قابل قبول این اپراتور نوپا به زمان نیاز است، یادآور شد: به هر اپراتوری در بدو راه اندازی باید کمک کرد.

وی ، با اشاره به ابعاد مختلف اجرای شبکه اپراتور دوم ، گفت: اگرچه زمان راه‌‏اندازی ایرانسل مطابق برنامه و به خوبی پیش رفت، اما در حال حاضر مشکلاتی در کارهای اجرایی دارند که به تدریج در حال بهبود است، به طوری که توزیع سیم کارت‌‏ها و سرعت تحویل آن رو به بهبود است.

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران ، تصریح کرد: امیدواریم این شبکه تا پایان سال به پوشش کاملی در تهران دست یابد.

وی ، افزود: طبق قرارداد ، ایرانسل سالانه باید مقداری از کشور را تحت پوشش قرار دهد که به نظر نمی‌‏رسد دچار مشکل شود.

دکتر غفاریان ،‌‏ با بیان این که در صورتی که ایرانسل پوشش شبکه‌‏ای خود را تکمیل می‌‏کرد واگذاری سیم کارت‌‏ها دیرتر از موعد مقرر صورت می‌‏گرفت، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ایرانسل هر دوی این فعالیت‌‏ها را با هم انجام داده است و در تلاش است شبکه را به حد قابل قبولی برساند.

معاون وزیر ارتباطات، همچنین در خصوص میزان هزینه خدمات اپراتور اول تلفن همراه با تاکید بر این که باید بپذیریم که برای استفاده از خدمات باید هزینه پرداخت کنیم، اظهارداشت: ارائه ارزش افزوده در صورتی که بدون هزینه انجام شود توسعه پیدا نخواهد کرد.

وی ، گفت: کسانی که طالب توسعه خدمات هستند باید هزینه آن را پرداخت کنند.

دکتر غفاریان ، با اشاره به هزینه‌‏هایی چون جابجایی، دایورت و نمایشگر ، افزود: این هزینه‌‏ها در روند رقابتی سیر نزولی پیدا خواهند کرد.

وی، یادآور شد: تشدید فضای رقابتی کاهش قیمت خدمات را در بر دارد ، اما نباید انتظار داشته باشیم که خدمات را به صورت رایگان دریافت کنیم.

  • ۸۵/۰۸/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">