ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

حمایت وزارت ارتباطات از عروسی‌ها

| يكشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۲۵ ق.ظ | ۰ نظر

نمی‌دونم چی بگم ولی باید بگم وگرنه این ستون خالی می‌مونه و پولی هم به من پرداخت نمی‌شه. هفته قبل یک خبر توپی دیدم که گفتم با شما هم در میون بذارم. خبر اینه که خوشبختانه وزارت ارتباطات هم به کمک عروس و دامادها اومد.

این وزارتخونه خدا رو شکر پس از اتمام موفقیت آمیز تمامی طرح‌های قبلی خودش از ارسال ماهواره به فضا گرفته تا راه‌اندازی شبکه‌های ملی متعدد، حالا قصد داره مشکلات سایر بخش‌های کشور رو هم وارد بشه و رفع کنه.

خب البته شخص وزیر محترم ارتباطات هم که از برداشت برنج گرفته تا افتتاح پل و خط راه‌آهن و مذاکرات خارجه و خلاصه انبوهی از امور تخصصی اشراف دارند و همه جا در صحنه حاضر هستن و از این بابت نقطه قوتی در توفیق ورود به طرح‌های جدید محسوب می‌شن.

در همین راستا یکی از معاونان وزیر ارتباطات فرمودن که کار حمایت از ساخت اپلیکیشن‌های تحویل غذا، سفارش تاکسی و دایرکتوری تامین‌کنندگان عروسی به پایان رسیده است.

همین لحظه جا داره تا از اقدامات وزارت ارتباطات در مداخله در بازار و حمایت از اپلیکیشن‌های تکراری و به ویژه من عاشق دایرکتوری تامین کنندگان عروسی هستم، اینو خیلی خوشم اومد، تشکر ویژه کنم.

یعنی الان من اینقدر خوشحالم که فقط خدا می‌دونه. میخام به دوستانی که در سایر دستگاه‌ها و اتحادیه و اصناف دیگه مشغول به کار هستم بگم، برید کنار که وزارت ارتباطات وارد می‌شود. یعنی شماها (منظورم دوستان سایر دستگاه‌های دیگه هستن،) نمی‌دونید که نتیجه سال‌ها کم‌کاری شماها باعث شده تا وزارت ارتباطات خونش به جوش بیاد و وارد عمل بشه.

هیچ‌کس اندازه فعالان حوزه ICT در جریان توانمندی‌های این وزارتخونه نیست. اما من میخام همینجا و از همین تریبون به جوونا بگم که از همین الان به فکر راه‌اندازی سور و سات عروسی باشید که وزارت ارتباطات هم به کمک شما اومده. دیگه بهانه‌ای هم برای عقب انداختن عروسی لطفا جور نکنید. وام ده میلیونی که دارید میگیرید، وضعیت معاملات و رهن و اجاره مسکن هم که راکده و اوضاع کامل مساعده برای عروسی.

فقط من اینجا میخام با توجه به گسترش شگرف شرح خدمات و ماموریت‌های وزارت ارتباطات و اون نقطه قوته که بهتون گفتم، درخواست تغییر نام این وزارتخانه رو رسما تقاضا کنم. میدونم که حتما شما هم فکر می‌کند که خب چه اسمی برای وزارتخونه جدید باید اعلام بشه که از تاکسی‌داران و رستوران دارها گرفته تا فعالان صنعت عروسی و غیره رو در بر بگیره.

پیشنهاد من نام کامل، جامع و بی‌نقص "وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سایر امور" هست. با این اسم دیگه مو لای درز کارا نمی‌ره و از نهادهای تصویب‌کننده هم خواستار همکاری هستم.

عزت زیاد

آق فری

(منبع:عصرارتباط)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">