ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

خدا را شکر در حوزه ICT اشک و سیمان نداریم

| شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۴:۴۷ ب.ظ | ۵ نظر
شبنم کهن چی-آقای وزیر ارتباطات محکم و با اعتماد به نفس اعلام کرده دنبال دولتی کردن مخابرات نیست. حالا اینکه عده‌ای در مجلس سینی به دست طرح بازگرداندن مخابرات به دولت را چرخانده‌اند و 100 امضا هم جمع کرده‌اند که دیگر ربطی به وزیر ندارد. خود آقای وزیر هم گفته «نماینده‌ها با توجه به مراوداتشان کارهایی انجام می‌دهند». می‌دانید که، هم ما هم آقای وزیر و هم مخابرات، وارد مراودات آنها نشویم بهتر است. به هر حال سطح معاشرت در مجلس سنگین است؛ فریاد و اشک و آه و سیمان. وزیر را وارد این چرخه سنگین نکنیم. گفت دنبالش نیست، ما هم قبول کنیم. چرا فکر می‌کنید وزارت ارتباطات دنبال مخابرات است و هی به دولتی شدن و نشدن، سیم مسی و درآمد، تعرفه و انتصاباتش و بدهی‌هایش گیر می‌کند؟
دیدید که طلبش از مخابرات هم معلوم نشد چه شد. بدون اینکه هیچ کس، هیچ جا هم صحبتی از سیمان کند، همینطوری خودش دیگر پیگیر نشد. درست است که رسانه‌ها مدتی سنگر شدند که یک بار وزیر بیاید بگوید یا ایها الناس، یک بار مخابرات بیاید بگوید یا ایها الناس، اما بعد هر کس رفت پشت صندلی‌اش نشست. آنها دعوا کنند، ساده‌اندیشان هم باور کنند.
خود وزیر هم بعد از آن همه چنین می‌کنم چنان می‌کنم – یادتان که هست ضرب‌الاجل وزیر برای قطع اینترنت در صورت پرداخت نکردن بدهی مخابرات به وزارت ارتباطات را- همین چند روز پیش در حالی که انگشت اشاره‌اش را به چپ و راست حرکت می‌داده (احتمالا) گفته «با مخابرات کشمکشی نداریم». یه چیزی بود تموم شد. بیاییم همه بنشینیم دور یک سفره و به مردم خدمت کنیم. اگر هم گاهی بحثی بالا می‌گیرد فقط به خاطر خدمت به خلق است و جز این نیست.
وزیر به شکل بسیار صادقانه‌ای عاشق خدمت به خلق و اطلاع‌رسانی است. وزیر آنقدر شفاف است که حتی مقابل رسانه‌ها می‌نشیند و می‌گوید در خانه‌ام از اینترنت فلان شرکت استفاده می‌کند. هیچ هم اهمیت نمی‌دهد چه برداشتی از این اطلاع‌رسانی شود. بگذار بگویند تبلیغ است، بگویند اشتباه است، وزیر اولویت اولش صداقت است. به خاطر همین است که می‌گویم وقتی وزیر می‌گوید دنبال دولتی کردن مخابرات نیست، باید باور کنیم. گذشته هر چه بود تمام شد، آن موقع صداقت وجود داشت، حالا هم صداقت وجود دارد.به هر حال صداقت یک متغیر است. یا اگر وزیر می‌گوید با مخابرات کشمکش نداریم، ما هم باید بگوییم چشم. ندارید دیگر. ما به عنوان رسانه باید همه را دست به دست هم دهیم، نباید تفرقه افکنی کنیم. (منبع:فناوران)

نظرات  (۵)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
پس نیروهای شرکتی چی؟ تکلیف این همه نیروی شرکتی شاغل در شرکت مخابرات چی میشه؟  زمان خصوصی سازی که به فکر این نیروها نبودید و فقط کارکنان رسمی رو تغییر ساختار دادید ولی با نیروهای شرکتی چه کردید؟ زندگی اونها رو نابود کردید، الان هم به فکر نیستید؟ این آقایان هیئت مدیره که فقط به فکر *** ****** می باشند،**** ** ***** *** **** ***** *** *** *** نمیکردند. آقای وزیر و نمایندگان بزرگترین ***** را در حق نیروهای شرکتی کردن.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام.متاسفم برای مدیران مخابرات باید به مدیران مخابرات بگم که شما نیروهارو مدیریت نکردید بلکه از سو و کولشون بالا رفتید خصوصا ما نیروهای شرکتی مظلوم که نه مزایایی و نه حقوق مکفی و نه اضافه کاری بهمون تعلق میگیره .ضمن اینکه در برخورد با نیروهای شرکتی قوانین کار را هم نقص کردید و طرح طبقه بندی مشاغل و همسان سازی حقوق رو اجرا نمیکنید.میشه گفت که شما مدیریت نمیکنید بلکه در حال **** **** هستید ولی ما خدا را داریم و تا وقتی حق ما نیروهای شرکتی را ندهید هیچ پیشرفتی در مخابرات رخ نمیدهد چون آه ما و خانواده دامنگیر شما و مخابرات است.خدایی کی میتونه با حقوق زیر یک میلیون تومان زندگی کنه که شما این حقوق رو به نیروهای شرکتی میدهید .ان شاءالله خدا حق مارو ** ****** میگیره
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
پس حقی که به واسطه این خصوصی سازی از نیرو های خصوصی ضایع شده و الان جایگاهی ندارند رو چه کسی باید جواب بده. وقتی آقای وزیر به فکر نباشد چه کسی باید جواب این *** رو بده . زمانی که داشت تغییری ماهیت میداد از دولتی به خصوصی اصلا نیروهای شرکتی رو در نظر نگرفتند و ظلم بزرگی رو انجام دادن .. و باعث شد دعای نیروهای شرکتی همیشه پشت سرشون باشه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
پس نیروهای شرکتی چی؟ تکلیف این همه نیروی شرکتی شاغل در شرکت مخابرات چی میشه؟  زمان خصوصی سازی که به فکر این نیروها نبودید و فقط کارکنان رسمی رو تغییر ساختار دادید ولی با نیروهای شرکتی چه کردید؟ زندگی اونها رو نابود کردید، الان هم به فکر نیستید؟ این آقایان هیئت مدیره که فقط به فکر *** خودشان می باشند و اصلا به فکر نیروهای شرکتی که با پیمانکار کار می کنن نیستند چر این همه *** تا کی می خوان به این نیروها ظلم کنن بیشترین کار نیروهای شرکتی می کنن ولی کمترین حقوق میگیرن بعد یک عده نیروی رسمی که اصلا تو اداره نیستند صبح میان اداره حضور میزنن و بعد آخر وقت میان دوباره خروج میزنن و میرن بیشتر از یک نیروی شرکتی حقوق میگیرن تا کی ظلم تا کی ستم . آقای وزیر و نمایندگان بهتره یک کم به جای اینکه فکر جیب نیروهای رسمی باشین فکر ساماندهی نیروهای شرکتی هم باشید .

***** *************

  • ده سال کار میکنم ی روز مث ادم حقوق ندادن
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    اقا ی فکری به حال نیروهای شرکتی بکنین چرا ***** میکنین ماهم باید نث کارگزرا بشیم که ابرو ریزی کنیم باشه 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">