ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

خسروی: رگولاتوری تشکیلات مصوب ندارد

| يكشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۸۷، ۰۵:۲۳ ب.ظ | ۰ نظر

متاسفانه هنوز در کشورمان فاقد تشکیلات تفضیلی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مصوب هستیم.

محمود خسروی - رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی - در گفت‌وگو با (ایسنا)، با بیان این مطلب گفت: کشور ما در بسیاری از زمینه‌ها در حوزه‌ی فعالیت‌هایی که در سازمان تنظیم مقررات است از دیگر کشورها جلوتر است و پروانه‌های زیادی نیز در بخش ICT صادر کردیم ولی باید بسیاری از موارد و تمهیدات لازم برای فعالیت بیشتر این سازمان اندیشیده شود.

وی به تصویب اساسنامه‌ی سازمان تنظیم مقررات در سال 84 اشاره و از این موضوع که این سازمان هنوز دارای تشکیلات تفضیلی مصوب نیست، اظهار نگرانی کرد و ایجاد سازمان و تشکیلات مصوب را از مهم‌ترین فعالیت‌هایی دانست که در سال جدید باید به آن توجه شود.

خسروی در ادامه ابراز داشت: دولت باید به این مقوله توجه ویژه‌ای داشته باشد زیرا سازمان با وجود مشکلات و فشارها در حال فعالیت است؛ البته در این زمینه کارهایی انجام شده ولی در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اسبق با چالش مواجه شد و در حال حاضر نیز این موضوع پیچیده‌تر شده و در دست‌اندازهای این سازمان با مشکل مواجه است.

خسروی بحث فرهنگ‌سازی را از دیگر موارد و به نوعی چالش‌های مهم برشمرد که باید تلاش شود در سال جاری در این زمینه اقداماتی صورت گیرد.

  • ۸۷/۰۱/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">