ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

توماس دی ناپولی، بازرس ایالت نیویورک، خواستار رای برعلیه مدیران توییتر و فیس‌بوک در نشست‌های سالانه آنها شد و گفت هر دو شرکت نتوانسته‌اند استانداردهای خود را در برابر محتوای مضر از جمله تیراندازی جمعی در آمریکا اجرا کنند.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، تیراندازی مرگبار بوفالوی نیویورک در تاریخ 14 می توسط یک نژادپرست افراطی توسط وی از طریق شبکه های اجتماعی به طور زنده پخش شد و این امر یک بار دیگر موجب شده نگرانی در مورد بی مسئولیتی شبکه های اجتماعی آمریکایی بالا بگیرد.

توماس دی ناپولی، که بر صندوق بازنشستگی نیویورک هم نظارت دارد، به گزارش‌هایی اشاره کرد که نشان می دهد توئیتر و فیس بوک کلیپ‌های ویدیویی و اسکرین‌شات‌های پخش زنده تیرانداز را حذف نکرده‌اند و وی توانسته از این طریق مانیفست نژادپرستانه خود را در اینترنت پخش کند.

دی ناپولی تصریح کرد چنین رویدادهایی به رادیکال شدن افراد کمک می کند و منجر به افزایش تقاضای عمومی برای کنترل بیشتر رسانه های اجتماعی می شود. او به اعضای هیئت مدیره هر دو شرکت گفت تا زمانی که نتوانند "توانایی نظارت موفقیت آمیز بر سیاست های مدیریت محتوای توئیتر و فیس بوک را ثابت کنند، با رای مخالف آنها مواجه خواهند شد " و از سرمایه گذاران دیگر نیز خواسته خواهد شد همین کار را انجام دهند.

یکی از نمایندگان توییتر در پاسخ به سوالی درباره این هشدار‌ها گفت اقداماتی از جمله «حذف ویدیوها و رسانه‌های مرتبط با حادثه، و همچنین توییت‌هایی که حاوی لینک‌های شخص ثالث به مانیفست و ویدیوهای حمله هستند در حال انجام است».

  • ۰۱/۰۳/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">