ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا گفت: از نمایندگان مجلس یازدهم درخواست می کنیم که ممنوعیت خوداظهاری نشانی و کدپستی را در تمامی دستگاه ها و قوا تصویب کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین میرزایی گفت: ۲۳ سال از تصویب قانون اختصاص شماره ملی و کد پستی به تمامی اتباع ایرانی می‌گذرد و در قانون مذکور، سازمان ثبت احوال مکلف است با همکاری شرکت پست، ارتباط میان شماره ملی و کد پستی را برقرار کرده و امکان استعلام اطلاعات هویتی و سکونتی را مبتنی بر کدملی برای تمامی دستگاه‌ها فراهم کند.

وی افزود: تمامی مجلس‌ها و دولت‌ها ضرورت این امر را درک نکرده‌اند. نشان به این نشان که حدود نیمی از موقعیت‌های قابل سکونت در کشور فاقد کد پستی هستند و هیچ الزام و ضمانت اجرایی برای اعلام و به روزرسانی محل دقیق سکونت برای افراد وجود ندارد و در فرم‌های متعدد هر بار یک نشانی را اعلام می‌کنیم.

سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا گفت: برنامه ریزی برای ارائه تمامی خدمات آموزشی، سلامت، توزیع کالا، تأمین انرژی، اشتغال، مسکن، توسعه حمل و نقل، تأمین امنیت و هر آنچه تصور کنید، از تحلیل همبستگی میان اطلاعات دموگرافیک افراد و محل سکونت آنها قابل احصا است.

وی ادامه داد: از نمایندگان مجلس یازدهم دعوت می‌کنم به طور جدی پیگیر الزام سازمان ثبت احوال و شرکت پست برای برقراری ارتباط بهنگام میان شماره ملی و کد پستی باشند و ممنوعیت خود اظهاری نشانی و کد پستی را در تمامی دستگاه‌ها و قوا تصویب کنند.

وی اظهار داشت: در آلمان چند هفته مردم فرصت دارند در صورت اقامت یا تغییر محل سکونت گواهی ثبت محل سکونت را دریافت کنند، همچنین صدور و تمدید گواهینامه، انجام امور بانکی، استخدام و همه سرویس‌های شهروندی وابسته به اعلام و ثبت رسمی کد پستی محل سکونت در اداره ثبت شهروندان است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">