ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر ارتباطات گفت: امسال با تدبیر خوب سازمان صدا و سیما پخش زنده بازی‌های جام جهانی غیر از تلویزیون و رادیو از طریق سکوهای داخلی هم صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی زارع پور در کانال شخصی خود در یک پیام رسان بومی نوشت: امسال با تدبیر خوب سازمان صدا و سیما پخش زنده بازی‌های جام جهانی غیر از تلویزیون و رادیو از طریق سکوهای داخلی هم صورت گرفت. من هم به اتفاق تعدادی از معاونین از طریق تلوبیون بازی را در اتاق جلسات وزارتخانه دیدیم. انصافاً کیفیت تصویر هم خوب بود.

البته ارائه این کیفیت نتیجه زحمات چند هفته اخیر همکارانم در بخش‌های مختلف وزارتخانه و نیز همکاری اپراتورها ی مخابراتی بوده تا دیدن این تصاویر برای هموطنان عزیز تجربه خوبی را رقم بزند. افزایش ظرفیت نقاط تبادل ترافیک اینترنت (IXps) در شهرهای تهران, شیراز، اصفهان، تبریز و مشهد حل مشکل اشباع (congestion) بین اپراتورها، افزایش منابع پردازشی مورد نیاز سکوهای پخش زنده و چندین اقدام دیگر از جمله کارهایی بود که در این مدت انجام شد.

خوشحالم که اعلام کنم در حین بازی ایران و انگلیس، ترافیک داخل کشور بیش از ۱۵۰۰ گیگا بیت بر ثانیه افزایش یافت و رکورد جدیدی در این حوزه ثبت شد.

ما تا پایان بازی‌های جام جهانی در کنار هموطنان عزیز هستیم و تلاشمان این است با پایش و ارتقای مداوم زیر ساخت‌های ارتباطی کشور تجربه کاربری خوبی را برای هموطنان عزیز در طول مشاهده بازی‌های جام جهانی رقم بزنیم.

خوشحال میشوم همینجا تجربیات خودتون رو در این زمینه با من به اشتراک بگذارید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">