ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

خیرین به هوشمندسازی مدارس کمک کنند

| سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۸، ۰۸:۴۶ ق.ظ | ۰ نظر

ابتکار با اشاره به نقش مدارس هوشمند در تسهیل آموزش، گفت: خیرین مدرسه‌ساز در هوشمندسازی مدارس به دولت کمک کنند.
خیرین مدرسه ساز به هوشمندسازی مدارس کمک کنند

به گزارش فارس، معصومه ابتکار معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری در همایش تجلیل از بانوان مدرسه ساز که صبح امروز در محل هتل پارسیان آزادی تهران برگزار شد با اشاره به تحولاتی که در حوزه آموزش و پرورش و آموزش عالی پس از انقلاب اسلامی رخ داده است گفت: به گفته ناظران بین المللی تغییرات در این حوزه شگفت انگیز بوده است که بخشی از آن که مربوط به حرکت الهام‌بخش سوادآموزی و مدرسه سازی است.

وی ادامه داد: امروز شرایط ما از نظر آموزش و پرورش و آموزش عالی در میان کشورهای منطقه مناسب است اما باید در این زمینه تلاش هایمان را کنار نگذاریم تا دچار عقب ماندگی نشویم.

ابتکار ابراز داشت: قبل از انقلاب ۳۸ درصد دختران از دسترسی به آموزش و پرورش محروم بودند اما در حال حاضر در مناطق روستایی و مرزی تنها با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنیم.

معاون زنان بر جمع خانواده ریاست جمهوری محرومیت از تحصیل را در میان دختران بیشتر از پسران عنوان کرد و گفت: در حال حاضر در میان محرومان تحصیل، جمعیت دختران سه چهارم است.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش و وزارت کار زمینه شناسایی بازماندگان از تحصیل را فراهم کرده‌اند و در این زمینه نقش خیرین مدرسه‌ساز نیست مهم است.

به گفته وی کیفیت مدارس از لحاظ به مقاوم سازی، اصلاح الگوی مصرف و توجه به هویت ایرانی اسلامی نیز حائز اهمیت است.

ابتکار از خیرین مدرسه ساز درخواست کرد در زمینه هوشمندسازی مدارس نیز به دولت کمک کنند تا آموزش به این صورت تسهیل شود.

به گفته وی دانش آموزان در مدارس هوشمند می‌توانند با دسترسی به آموزش های روز دنیا پیشرفت قابل توجهی داشته باشند.

ابتکار اظهار داشت: توجه به مهارت آموزی به خصوص در سبک زندگی و مهارت کار و کارآفرینی برای دانش‌آموزان ایرانی در حال حاضر جزو واجبات است، چرا که برای زندگی شرافتمندانه به آنها کمک می‌کند.

وی افزود: بنابراین لازم است تا ساخت مدارس به کارگاه های فنی و حرفه‌ای نیز توجه شود و امیدوارم خیرین مدرسه‌ساز به حوزه مهارت‌آموزی و کار مباحث فنی و حرفه‌ای نیز توجه کنند.

  • ۹۸/۰۸/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">